Thursday, March 4, 2010

Tagged by Cik Geli!


Mummy Geli Tagged Aku yeeee...

No.1
Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.
Sblom ni NIvea... tapi tengok iklan.. nampak Rexona.. kai Rexona lak.. tapi tak putih putih gak ketiak.. pelik.. 

No.2
Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?
Ayam Brand.. tapi kalau Botan pun ok gak... ala.. sardin.. sama je rasa..hehehe

No.3
Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA!
Tapak kaki aku ni... tengok cam seksi.. tapi bila kena.... Seksa kan?? kan? hehehe

No.4
Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?
kalau kata yg tersayang bagi.. mana ada yg hampeh.. bagi selipar pun terharu sangat dah... :p

No.5
Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
Kemas umah.. jaga anak time aku tido.. hahahahhha

No.6
Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
Memandangkan aku dah ada mak mertua.. so, aku tukar sket soklan tu.. 'apa yg anda kasik pada mak mertua pada kali pertama berjumpa?' oh.. jawapannya ialah kuih raya buatan mak aku... sbb fes datang masa raya.. so, bawak je apa yg ada... jimat..hehehee

No.7
Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume?
(Yang mana lebih wangi dibandingkan dengan bau kentut anda?)
seme tu tak bole tanding bau kentot aku.. sekian...ini kenyataan kan??hehehe


No.8
Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
Vincci.. itu je yg mampu.. kalau banyak duit sket.. mgkin la scholl ke... crocodile ke.. kan?

No.9
Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga
apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper?
soalan ni tak boleh dijawab.. sbb penjawat awam.. tak bole sangat nak bincang hal politik kan?? so, kita abaikan je... lagipun aku suka jadi setiausaha dari jadi menteri.. buat pening je!

No.10
Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas!
-seme orang pun bole jawab... sila.. sila....

5 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

takmo ar buat...takde nama aku...sob...sob...

pak long said...

salam buat tuan umah...
mak aiii..soalan sembelit tu..hehehehe

Echa said...

izan.. aku tak paksa... heheheheh

paklong... soalan sembelit tu paklong kena jawab jugak.. hehehehheh.. sila jawab.. jawab.. hehe

~aSHa~ said...

jawapan mencuit...thumbs up

Echa said...

jawapan mencuit?? tak lengkap tu.. mencuit pankreas... heheheheh