Wednesday, March 31, 2010

Hadirnya APRIL...

Bulan April ni bulan paling bermakna untuk saya....


Ini adalah kerana..


Bulan April adalah bulan saya bertambah umur..


Bulan April adalah bulan saya menyambut beseday saya...


Bulan April adalah bulan hari lahir saya...


Bulan April adalah hari jadi saya...


Haaaaaa.. banyak perkara kan??? hahahahahhaahha...


Dan oleh kerana itu juga... dan kerana sokongan kawan kawan blogger yang tidak putus putus menyokong pembabitan saya dalam bidang 'pembloggeran' ini... saya dengan ini nak buat GIVEAWAY... (waaa.. poyo gile ayat.. hahahaha.. )


Follower pun dah cecah 200 (padahal org lain dah cecah 2000 dah..fedulik apa.. :p).... dan kepada semua yang rajin komen.. rajin singgah.. rajin kelik... semualah... nantikan GIVEAWAY terulung di blog ini.. ceewaahh.. ahahahaha.. aku yg geli geleman masa menaip ni.. hehehe.. 


Tunggu yeeee... esok 1 April kan?? kan?? 


Bukan April Fool yee.. ini bukan cobaaannnn.. ini betol betol punyaaaaa... hehehhe

10 comments:

..nOj.. said...

uweeekk... ko nk adiah tu kan? aku nk bg ke x ni ek? klu ko berjaya hapuskan angau aku ni, mayb aku leh bg ko 'mende' itu. hehehe

{ e'mie } said...

harap2 ler rezeki aku lak kali nih..bestnyer...

Ena said...

Bestnyerr..

Hepi besday la ye!!

tp jgn buat April Fool pulak yeh!..eheheheh..

::Mamalyna:: said...

aku nak join giveaway...aku tunggu esok...

Echa said...

nojah.. haruslah aku nak.. kalau kena berebut.. aku nak berebut jugak ni weihh.. heheehe.. ke ko nak sponsor adiah aku ni??

Echa said...

emi.. masuk la.. mana tau ada rezeki ko...

Echa said...

ena.. mana bole main april fool.. tu budak sekolah nye mainan tu.. hehehehe...

Echa said...

mamalyna.. ha.. tunggu esok yeee.. aku dah autopublished dah tu.. esok dia kuar.. hehehe

Drama Mama said...

wah wahhh giveaway! hadiah apa? hahaha hadiah yang nak tahu dulu. teruk i nih. hiks

bila u nya bday eh?

Echa said...

drama mama.. ala.. tu normal la.. saya kalau masuk giveaway ke apa ke.. memang tengok hadiah dulu.. hahahahha.. tak kisah la... besday 7th april ni... wa.. siap pomot ni... hehehhehe..