Friday, April 2, 2010

Din Beramboi - ALFATIHAH


Hari ni... pagi ni... boleh dikatakan kebanyakkan blog menyiarkan 

berita pemergian arwah Din Beramboi ke rahmatullah..

Dikesempatan ni marilah kita sedekahkan ALFATIHAH untuk arwah.. 

dan mendoakan agar rohnya ditempatkan di kalangan orang orang beriman... 


*suka tengok arwah waktu jadi juri dalam RAJA LAWAK dan suka dengar celoteh arwah di ERA.FM...

2 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

komen aku sama kat komen blog2 yang siarkan biter sal ni ek...

al-fatihah

Echa said...

ok.. aku cek komen ko kat blog org lain.. makan masa jugak nak cek ni... hehehehhehe.. selingan je..

apa pun.. alfatihah...