Wednesday, April 7, 2010

Ucapan Untuk Diri SEndiri?? KESIAN...

Kenalah buat entry sendiri kan... 


Kalau kita tak buat, siapa lagi yang nak buat?? betul tak.. hehhe..

Oleh itu... mari kita nyanyi ramai-ramai....

" Allah Selamatkan Kamu... 
Allah Selamatkan Kamu... 
Allah Selamatkan Echa Wahab.. 
Allah Selamatkan Kamu.. "... 

versi bahasa Inggeris plak.. 

"Happy Birthday To You.... 
Happy Birthday To You.... 
Happy Birthday To Echa Wahab.... 
Happy Birthday To You...."

dengan ucapan :

Semoga panjang umurrrrr.. 
dan sentiasa dimurahkan rezeki... 
berbahagia hingga ke anak cucu... 


* Buat entry dan ucapan untuk diri sendiri.. kesiannnnnnn... :(

15 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

hepi besday...lor, dah 29 tahun ke ko ni...taun depan dah angka 3 kat depan tu ek..haiya...tua ek ko dari aku ni...hahaha...

pepun hepi besday...aku ucap awal dah kat entry aku di notadijariku itu...hehehe...

~aSHa~ said...

hepi besday laling...semoga panjang umur..ai muda lagi dari yu..ehehehhee..

Echa said...

izan.. hehehehe.. aku tua bulan sketttttt je dari ko.. harap maklum ye... neway.. tq sbb sudi wish kat blog ko. hehehehhee..

ratna said...

happy bday!! semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa berbahagia dgn org2 yg tersayang.

Echa said...

asha... a'ah.. muda... muda sangat.. hehehehe

Echa said...

kak ratna.. tima kasih... aminnnnnnnnnnnnnnn.. ehehehe

::Mamalyna:: said...

hepi sebeday echah... ari nie potong kek SR ker...

Echa said...

ije... hehehehehe.. tq... sana sini ko wish.. terharu aku tau.. rasa cam nak bagi ko je adiah tu.. hahahahaha.. wei.. dah potong ritu dah... aku advanced.. ptong kek sebelum beseday..

ayang said...

hepi besday eca.. dh beso anak makk.. hihihi

hope ko pjg umo, murah rejeki, bahagia, ramai anak, kaya raya yek.. amin...

lin_cute said...

Ecah....Hepi birthday to you.....next week aku plak mencecah angkat 29 genap.....(kita sama bulan dan tahun kan....hari jer berlainan...hehe)

lin_cute said...
This comment has been removed by the author.
Echa said...

ayang.. tima kasih... aminnnnnn.. aku aminkan beriya iya ni.. tq.. heheh

mastura said...

happy birthday

Echa said...

lin... tq.. minggu depan ko lak ek.. aku wish in advanced ek.. 'epi besday lin.. moga dipanjangkan umur.. dah dimurahkan rezeki... aminnn'

Echa said...

mastura... tq....