Friday, April 23, 2010

BUFFERED EARNING NUFFNANG - banyaknya!!!!!


Ini adalah kisah benar... 

Bukan omongan kosong... 

Saya sangat kecewa.. sangat sedih... sangat terharu... 

Tetapi dalam masa yang sama... saya sangat vervangga dan tumpang bahagia dengan DIA... 

Dia katanya kawan saya... selalu la jugak mengadu domba dengan saya.. 

Walaupun kadang kadang saya tak layan... 

Kadang kadang pulak dia tak layan saya... kejam!

Tapi lebih kejam bila saya tengok earning DIA di bawah ni... 

*
*
*
*
*



sob.. sob.. sob... 

AKU SANGAT JELESSSSS!!.

* Entry bakar semangat ni.. kengkawan.. apa lagi.??? bila kita nak dapat gitu?? 

eh.. apa lak.. korang mgkin dah cecah dah puluh puluh.. 
Ni adalah entry pembakar semangat untuk diri sendiri ni.. walaupun hati sedikit tercalar... tapi aku redha... :p

korang.. korang.. syhhhhhh.. jangan bitau nojj tau.. dia tengah miting tu.. aku kan hackers.. dia tak tau neh.. tau mati la aiiii...


10 comments:

Ena said...

huhu..

same la ena pun jeles gak.. sbb tak penah lg cecah camtu.. pon tak tahu bile.. hoho..
btw, tahniah la buat kawan echa tu.. hehehe..tompang hepi tuk dier kan!>.

Echa said...

ena... takpe.. takpe..bakar semangat ni.. kena lebih rajin cam dia.. saya ni tumpang gembira ajelah.. nak tumpang earning dia tak bagi lak. hehehehheh

Syue Mustafa said...

Banyaknya. Saya punyer baru RM1.50. Bila ler nak dapat angka macam dia..

Ibu Kimie & Balqis said...

bestnyer dapat banyak kan...bila nak dapat banyak nie....

Echa said...

syue... hehehhe.. sangat jeles kan.. takpe.. kena usaha lebih kalau nak dapat angka camtu.. buat semangat.. buat semangat..hehehhe

Echa said...

ibu kimie... seronok je tengok.. takpe.. nanti saya doakan awak pun dapat camtu jgak yeee...

Drama Mama said...

banyaknyaaa!!!! i punya paling tinggi per advert pun tak sampai rm10. camna nak dapat banyak camni hah? :-(

Echa said...

drama mama.. itu kena menuntut dengan tuan punya badan.. saya pun tak cecah rm10 tu.. hehehehehhe..

..nOj rawK.. said...

arrrr issshhh byk nye. huhuh

Echa said...

noj.. aku ingat nak mintak share sket... tapi segan.. ko rasa camne???