Monday, April 26, 2010

Saya sangat gembira malam tadi..


Saya sangat gembira... kerana semalam NAD terkeluar.. heheheheh.. 


Ala.. rileks la kepada peminat peminat kipas NAD.. 


Memang saya suka kalau dia terkeluar... :)


Dan saya sangat berharap yang ADIRA.. MAULANA dan AIN akan ke FINAL AF8.. 


Walaupun saya bukan saudara rapat.. bukan saudara jauh mereka.. 


SMS apatah lagi.. tapi saya rasa mereka memang ada bakat... 


Ini adalah Pendapat Peribadi saya.. 


Persembahan ADIRA adalah paling konsisten setakat ni kan.. 


Dalam Diary pun Adira biasa biasa.. dia tak over la.. 


YA.. memang saya adalah sangat suka dengan ADIRA.. tapi saya tak sms pun dia.. 


Saya bagi sokongan moral depan tv je.. ok la tu kan.. heheheh.. 


Eh. tapi semalam Farina pun buat perubahan kan.. hehehee..


cam Adlin kata.. 'budak budak sekarang ni makin berani.'.. hehehehe

5 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

wahh iklan baru ke...the curve???

Echa said...

ha?
kan aku buat entry nad?? bukan aku buat entry iklan..

mama_iris said...

heeheh....kite pon ske nad terkeluar....kite pon heart kat maulana ngan adira.....waaa...kite pon tak sms..lalalal~~

Echa said...

mama iris.. hehehehe.. sama la kita...

Ena said...

betul la echa.. setuju3x..