Sunday, April 4, 2010

SAYA AKAN BERHENTI BERBLOGGING.. MUKTAMAD!!!!

gambar saya cilok dari google.com

saya dah buat keputusan... 


Tapi....


Adakah keputusan saya ni satu keputusan yang betul?? 


Satu keputusan yang bijak??? 


SAYA NAK TUTUP BLOG... eh.. tutup ke.. bukan.. 


BERHENTI BERBLOGGING! INI MUKTAMAD... 


Ye.. ye.. memang nak berhenti menulis blog... 


Tapi... 


Bukan untuk selama lamanya.. 


UNTUK  2 HARI sahaja...


Hari ini... ISNIN 5/4/2010 dan SELASA 6/4/2010..


SEBAB SAYA BERKURSUS.. hehehehhe.. 


Nanti 7/4 saya akan sambung berblogging.. dunia blogging dan saya tak dapat dipisahkan... hahahahhaha... kalau ada yg sudi tunggu.. tunggu yeeeeee... 


ALA.. kalau betul pun.. ada orang ke yang kesah.???? hahahhaa.. 


Saya kursus yee kengkawan.. Kursus Penulisan Memo dan Minit Mesyuarat... di KING's HOTEL... 


* alaaaa.. saya dah pandai la amik minit tu seme.. hehehehe.. hari hari punya keje.. sila bagi kursus ni lain kali pada yang tak pernah amik minit tu.. :p

10 comments:

Ena said...

hahahahha..

pandai buat gimik yeh!

k. selamat berkursus ye!.. jangan tidur tau!..

Drama Mama said...

haaaaaaaa jgn lah berhenti ber blogging ya! nanti tak dapat saya nak baca cerita2 panas lagi! hahaha

..nOj rawK.. said...

yeeela. dgr nama kursus pun x menyeronokkan langsung... bwek

(tgk nama aku weh. hahah)

{ e'mie } said...

ko ni memang busuk ler..terkejut aku..takkan jual tungku laku dah nak berhenti berblogging..sabo ajer lah..

Echa said...

ena... heheheheheh... tak tido... tak tido.. lelap sekejap je.. hahahahha

Echa said...

drama mama.. mana bole berhenti.. blog tak dapat dipisahkan dah lagi.. hehehehhehehe

Echa said...

noj rawk... blah.. hahahahahha...

Echa said...

emi.. jual tungku tak kaye lagi mie... lama lagi nak berenti ni. hehehehhee

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

飯糰夾蛋Karen said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社