Friday, March 5, 2010

Tanjung , MUAR :)

Kami ke Muar lagi..


Kalini beramai ramai yeee..


Dan.. kalini gerak dari rumah lebih awal... 




sampai je.. ini yg dikejarkan bebudak tu... hehehe

Aqeef kalini tak nak plak dia naik.. dia nak lari je kat situ.. 


bebudak ngan kete memasing.. hahahaa


ahli-ahli rombongan :)

penghujung entry kenalah ada gambar tuan rumah... hehehehe...

pastu.... dah berpeluh peluh seme bebudak berlari.. kitaorang gerak ke satu lagi tempat...
heheheheh.. next entry.. :p

9 comments:

Ena said...

LApangnyer.. memg sesuailah anak2 nak main camtu kan!.. selesa jer..
Cantekk juge kat situ..

Echa said...

a'ah.. ena datanglah.. lepak tepi tepi laut tu.. bess.. angin sepoi sepoi je.. sambil makan kepok lekor.. sedapnyaaaaaaa. hehehe

Anonymous said...

kak ni nme ye tanjung mas..tanjung agas 2 kwsn kilang..

Echa said...

hahahahaahha... salah ke wei.. hampun.. mahap .. saya betulkan yeeee.. malu gile.. ni..

iz-AnN عبداللطيف said...

hahaha...aku baru nak betulkan...tapi dah ada orang betulkan...lalala

Echa said...

lenkali nampaknya.. aku kena amik gambo tanda nama tempat sekali la wei.. tul ar..neks time.. ada gambo.. siap nama tempat sekali la ye..heheheheh

Anonymous said...

Mengimbau kenangan betullah... kecik² dulu nilah tempat aku bermain tiap petang.. bila daddy tak keje,musti sinilah tempat kami beriadah.. tapi skang dah majulah tempat ni. banyak betul perubahan dan penambahbaikan.. isk, tetiba aku sebak teringat zaman kanak² sbb masa tuh tok ayah n tok mak ada lagi.. uwaaaaaa, rindu saat tu.. rindu kat mereka.. uwaaaaaaa..

- Mrs. Hakim -

Echa said...

ala mel.. jangan sedih wei.. tapi skang tempat ni memang lain dah.. makin cantik.. tebing yg dulu bole dok kat batu batu tu.. dah pasang tembok dah... ada bangku batu... bes je tengok bot kat situ.. datang ar situ lagi.. mengimbau kenangan lama....

Anonymous said...

port bese sy dating ni..
port lepak2 ngn member lme..
wt reunion pn kt cni..
npk ex bf dating ngn gf bru pn kt cni gk..hu3