Thursday, March 11, 2010

Terima Kasih....

Semalam petang sampai rumah.. tengok ada bungkusan pos daftar atas meja... 


Mesti lah suka kan... tapi tertanya tanya juga.. siapalah yang hantar.. 


Sebab rasanya contest memang takde yang menang dah... ije yang menang aritu.. :p


Takkan la Ije pos balik ke aku.. kesian kot.. ishhhh.. 


Tapi.. kemusykilan tak lama.. nampak kat blakang.. HNI Family.. hehehe


Korang ingat tak entry sedih yg dia ni buat.. kat sini.. :)





siap ada nota ringkas lagi tu... kiranya ni adiah enibeseri pertama yg aku dapat ni.. hahahaah.. tq


bahagian dalam... bole letak memacam kan?? 

beg ni misteri tau... tengok ni... tali tu tegak je bila aku amik gambo... 
kuat bergambo agaknya... antu gambo.. hahahaa

model rock kapak dengan beg .. cantik kan?? kan?? 
aku sukaaaa... 

*sebenarnya beg ni memang dah lama sangat dah order kan?? kan?? 
sebelum raya lagi... tak camtu izan?? aku order sendiri nie.. izan poskan je.. 
eh.. bukan.. budak opis dia yang poskan.. hehehehe.. yelah. nanti ada pulak yg cakap izan pilih kasih.. heheheehhe...

12 comments:

*Miss Geli^ said...

kira ni ko beli sendiri ke, izan kasi hadiah??

kalu izan kasi hadiah, aku nak dengki jugak la ngan ko!

kalu ko beli sendiri,
erm..belikan la untuk aku jugak...bole??hahahha

..nOj.. said...

ni x paham ni cite nye. ko bli sendiri ke izan adiah ni. cite mcm xpaham sgt la

iz-AnN عبداللطيف said...

haah...aku pun tak paham citer sebenar...ishhh...aneh disitu...

::Mamalyna:: said...

ehem...ehem...siap perli aku lagi tue...hehehe

zh-ena said...

mmg cantik la beg tote tu
blh byk isi dlm beg tu kan

ratna said...

lor.. dah rock2 kapak pastu pakai beg ada riben lak.. lari la rock kapak tu yanggg..

Echa said...

msgeli.. aku order kat izan... dia order kat org yg buat beg tu... pastu.. org tu pos kat dia.. pastu dia tolong poskan pada aku.. je... korang paham tak ayat aku.. hahahaha...

Echa said...

noj.. tak yah pahamkan sangat la.. sbb ni karangan bergambar.. susah sket nak paham.. :p

Echa said...

izan. kalau ko tak paham.. aku lagi tak paham.. hehehehe

Echa said...

mamalyna.. hehehhe.. ala.. sekali sekala wei.. tapi betul ar.. hahahaa

Echa said...

zh-ena.. cantikkan.. sesuai tuk isi barang bb kan.. hehehe.. ala barang mak pun bole jugak...

Echa said...

kak ratna.. tu pinjam bahu jap tu... hehehehhe.. dia tengah main gitar.. pinjam bahu sekejap gantung beg.. hehee