Thursday, March 25, 2010

Rezeki Terpijak!

Rezeki terpijak ni rezeki yang kita tak sangka-sangka kan?? 



Bukan selalu dapat rezeki macam ni... 

Alhamdulillah la.. :p

Hujung minggu lepas, kami satu keluarga pergi menyesakkan diri ke MITC...



Ada Metrojaya Warehouse Sale....







Fuhhhh.. ramaiii gileeee la orang.. 

Penuh dalam tu... Tapi berbaloi baloi... 

Macam-macam adaaaaaa.. 

Yang sempat aku rembat seperti di bwah ni... 

- Kemeja Bonia
- Tshirt 
- Blouse aku 
- Sweater poney untuk Aqeef
-Short Aqeef
- Stoking Larrie
- Tight aku
- Pakaian dalam Skiva..(tak bole tunjuk.. kang kantoi saiz..)hahaha


Dan semua tu total nya adalah seperti di bawah ni... 



Tapi yang paling seronok hari tu adalah kerana.. aku bayar hanya 
RM100 sahaja untuk kesemua baju tu.... 
Kalau korang tak suka ke??? hehehehe... bukan sebab dapat voucher pun... 
tapi memang aku cuma bayar RM100 sahaja.. dah kata Rezeki Terpijak kan.. 

Tak siapa yang tahu... Alhamdulillahhhh.. allah maha mengetahui..
Selebihnya budak cashier tu belanja.. ;)
Murah la rezeki kamu tu dik... sedangkan kita tak pernah kenal pun... 
nanti kalau ada buat sale lagi.. cakaplah.. jangan memalu.. 
tanpa segan akak datang.. hahahahaha...

22 comments:

ayang said...

ehh ye ke bdk cashier tu banje ko? ke ko silap bayonye?

iz-AnN عبداللطيف said...

hahaha...sianlah cashier tu...shot banyak tu..

sampai ati ko..diam jek ek dapat bayar sikit...hehehe

Echa said...

ayang... takde la wei..

Nana said...

heheh salah kira ek sian budak tu sure kena ptg gaji hahah

Echa said...

izan.. dia mintak aku rege itu je wei.. sius... dia kata takpe.. dia blanje.. rezeki aku la.. hehehe

Echa said...

nana.. budak tu dah totalkan.. dia suh bayar separuh harga.. hehehe.. dia dapat bonus kot..

ayang said...

ye ke? dh gitu nape ko ckp nk amik beberapa lai lg bju utk adiahkan pd kawan2??

Echa said...

ayang.. aku nak amik dah.. tapi tak sempat wei.. dah terkejut sangat wei.. tau ritu aku amik lebih kan..

zh-ena said...

hah yea ker bdk tu belanja..bagus betul la casher tu

Echa said...

zh-ena.. bagus kan.. konfirm dapat cemerlang tahun ni.. hehehehe

Ena said...

Nie benetul rezeki terpijak nie echa.. uwaa... nak jugakkkk.. hehehe..

Echa said...

ena.. rezeki terpijak ni susah nak jangka.. kalau dah jangka, awal awal lagi mintak kengkawan berkumpul kat mitc ritu.. h ehehehe

Drama Mama said...

wahhh baiknya hati budak tu eh. murah rezeki

Echa said...

drama mama.. alhamdulillah... orang baik akan salu dikenang...

~aSHa~ said...

yg baju2 tu ada tuk aku tak? aku ada order smlm kan?

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

kak echa, bdk tu dpt durian runtuh ke?haha.. dah byr murah amikla utk kwn2 sehelai dua..ekeke:D

Echa said...

asha.. baju ko order takde saiz dah.. kiranya takde la... heheheh

Echa said...

mrs fiza.. nebes dah time tu..lupa nak rembat banyak.. hahahahaha.. rezeki tak dijangka ni memang sukar kita jangka kan?? heheheh

..nOj.. said...

kalau ko btau ktorg, kompom ktorg dtg bwk lori punye

lin_cute said...

ni bukannye rezeki terpijak...tapi rezeki terduduk...hehe....laen kali roger aku awal2...jb ngan melaka tak jauh sangat...hehe

Echa said...

noj.. sebaik aku bitau ko lambat sket.. heheheehe

Echa said...

lin.. tak sempat dah nak kol kengkawan wei.. terkesima aku.. terus hulur je rm100.. hehehehe