Tuesday, March 23, 2010

Majlis Pertunangan - Part 2

Kita bersambung lagi ye.. hehhe

Up gambar hantaran dari pihak lelaki kepada pihak perempuan pulak... 

Pun hasil tangan dari CIK KEDAI... ha.. hulur RM.. siapppp.. 











Tapi kan.. heeheh.. nak gelak dulu sebelum tulis ni... 
Hantaran pihak lelaki ni.. biasanya memang tak menarik ke ek?? 
Walaupun kedai yang buat.. tapi rasanya sejak azali la.. hantaran dari pihak lelaki ni
KURANG menawan kan?? hehehehehe.. 

10 comments:

umilia said...

tgk gak kot..ms aku kawin dlu hantaran dr lelaki lawa2 gak..sbb yg gubahnye org yg pndai menggubah..tak ksahla kan..bile da dpt nnti hbs cabut sane sini gak.hehehe..

Echa said...

umilia..
hehehehhe.. tu Cik Kedai yg buat.. kedai tu buat tu dedua hantaran.. tapi cam ada beza plak... tp tak penting.. yg pnting.. dah selesai dah..

*Miss Geli^ said...

sebab pihak lelaki ckp, ala takpe, buat hak wajib..

belah pepuanplak malu kalu buruk2 ni jadi bahan kutukan..tak gitu??

::Mamalyna:: said...

hahahaha...time aku dulu, memang pun tak lawa...hehehe..

Ena said...

sangat canteeeekkkkk la gubahan hantaran tu.. pandainyer kan!.. bile la nak kreatif mcm tu.. hu3x..

.:fyzz:. said...

aku dulu..ingt la..belah lelaki lagi grand dari belah pompuan..time tunang la..pastu dh kawin..kena cover balik la..
tp tgk hantaran kawin adik ipar ko nih chah..gaya cam nk kawin dh grand..

Echa said...

cikgeli.. tapi betul ar.. salunya gitu kan.. lelaki kan suka ikut mende yg sunat jeee..hehehehhe.. prmpuan.. mesti la nak nampak cantik je seme.. hehehehe

Echa said...

mamalyna.. sama la wei.. kenyataan kan. heheheheh..

Echa said...

ena.. tu seme kedai yg buat.. tu nampak cantik.. kalau tngan sendiri yg gubah tu seme.. memang faillll.. hehehee

Echa said...

fyzz.. jangan kata ko.. aku tengok pun dah rsa cam kenduri kawen je.. budak skang ni laen sket. hahahahahaha