Friday, March 5, 2010

Kami Ke Sini....

Destinasi seterusnya.....


Kami seme ke sini... 








tengok monyet.. hehehehhee..


Kat sini memang ramai org yg datang bagi makan kat monyet ni.. jinak jinak seme monyet ni...


Dulu tempat ni... takde la menarik sangat.. 


Tapi sejak ramai yg datang.. dah ada jambatan.. terus ke belakang paya tu.. lawa jugak la..... 


Cuma yg tak sedapnya.. sampah merata rata la... 


Tapi seronok la datang ni.. 


Pada yang tak penah tengok monyet.. bole la datang tengok kat sini.. 


FOC.. hehehehee...

10 comments:

Ena said...

Katner tu echa? a'a bnyak nyer monyet2 tu.. syok gak kan bawak budak2.. tp monyet tu x serang org ker.. seriau pulak.. eheheh..

Echa said...

tu kat tanjung jugak.. tak jauh dari tempat melepak tempat bebudak main kete tadi... tak.. jinak je.. tapi jangan acah acah makanan ar.. derang tak suke.. tak ikhlas katanya.. hehehehhehehe

Nana said...

ktorg pon ske g tgk monyet FOC gak area2 ampang nun..hehehe

~aSHa~ said...

kat depan umah aku ni pun bersepah2 monyet...ehehhee...eh silap tepi rumah aku..panjat2 pokok2...dan aritu rumah kami terpadam lampu...sbb wire elektrik ditarik2 monyet..tdk dari rumah je ni...sliding door kaler hitam...so org tak perasan kami duk bersantai dari dlm rumah

zh-ena said...

kat maner nie
byknya monyet
klu ena pergi rawang pu byk jea monyet tepi2 jalan tu

Echa @ Syaz1601 said...
This comment has been removed by the author.
Echa said...

nana.. aku rasa kan.. monyet ni buat group tau.. separuh dia ke ampang.. separuh lagi ke muar sana tu.. bagi adil. hahahahhaa...

Echa said...

ala.. umah aku takde sliding door.. kiranya kalau monyet lalu tak bole la nak santai cam ko tengok ... tu sbb la kitaorang pegi muar. jauh nak tengok monyet.. heheheh

Echa said...

zh-ena.. kat muar jugak.. tak jauh dari tempat main kete tu... skang ni monyet memang bersepah di mana mana.. tapi kat sini.. memang tempat tengok monyet.. menatang lain takde.. monyet saje.. heehheehe

NenekPenne said...

sapa2 nak tengok monyet, boleh pi ke bukit malawati di kuala selangor