Tuesday, March 30, 2010

Search dan Dapat Duit???

Ha.. korang mesti suka kan??? Ramai dah blogger yang buat entry camni...

Yang melibatkan uwang.. RM dan sebagainya ni...

Register la di MYLOOK...




Nak try???

Ni carian cam google jugak ni... bin ngan binti je lain.. hehehehe

Setiap carian.. kita akan diberi RM..

Tak mao??? Rugi.. bukan kena jalan dari rumah ke rumah pun..

Register je.. korang gak dapat duit.. hehehehe...

KLIK SINI 


tapi sejauh mana kebenarnnya.. tunggu kita nye duit cecah ribuan nanti.. kita try tanya camne nak cashkan.. hehehhe

6 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

dah kaya nanti ko bitau aku ek

Echa said...

dah kaye nanti mana nak ingat kengkawan dah wei.. hehehehheeh

*Miss Geli^ said...

ce baca term n kondisen dia..hahha

Echa said...

ms geli.. saya dan nojah (kawan kita yg paling pandai omputih) tu dah kaji dan baca tadi... bukan senang buat keputusan nak jadi kaya ni.. haahhahahahhaha

~aSHa~ said...

tadi aku pun ada org suh klik...sat noh

Echa said...

ha. klik klik.. tak klik kang.. hujan turun. hahahahahah.. gurau weih