Wednesday, March 10, 2010

Lama Gilerrrr....

Dengar tak HOtFM pagi tadi???
Tajuk Hot Chat pagi... LAMA GILER TAKKK.....
Macam macam ayat keluar.. hehehehhehe.. 
Tapi yang paling kelakar (kelakar ke) dia cakap... 


* Lama giler tak kawen lagi.. sengal jugak.. last kawen katanya tahun 2000.. :p


Cam aku... dah lama giler tak tengok wayang laaaa..
Last dulu sebelum mengandung... 
Lama kan?? yelah.. bersalin tahun 2007..
Nak sangat tengok wayang skang ni.. tapi risau pulak Aqeef buat hal dalam panggung tu... 
Tak nak la pegi tengok wayang berdua je... nak bawak Aqeef jugak.. hehehe
Maknanya memang lama lagi la nak dapat tengok wayang ni.. 
Tunggu Aqeef  sekolah menengah la camni.. :(


* Korang dah lama giler tak buat apa??? heheheheh.. 
jom kongsi.. :)


-aku yang takde idea.. hahahaha

14 comments:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

dah lama giler tak snorkling.. last tahun 2004 masa pregnantkan farhan 5 bulan.. (snorkling dengan bawak perut beso).

uwaaa bila nak pi snorkling lagi ni

Echa said...

kak mimi.. lama giler tak snorkling ke.. saya tak pernah.. ahhahahaahhaha...

iz-AnN عبداللطيف said...

aku lak???wahhh lama giler tak jumpa abul...last jumpa tahun 2002 dulu...leh tak gitu???:P

.:fyzz:. said...

aik izan tiba2 hg ingt kat abang tarbul nih saipa nih..haaaa tatau..

echa aku pun dengar gak pg tadi...ada yg lama gila tak joging..ada yg lama gila tak nek beskal kan..
aku lama gila tak ke uitm jengka kot

lin_cute said...

aku plak...lama gila tak lek kampung kat kota paris tu...hehe....ada ke kg aku kat sana eik....};

..nOj.. said...

aku plak dh lama gile tidak :-
- tgk wayang - last 2004 camtu
- main boling - 2004 gak kot
- clubbing - last taun 2006

hahaha

Echa said...

izan.. bole jugak tu.. aku pun dah lama tak jumpa abul.. last masa tengok ngan abg lan dulu..sblom aku kawen.. lama gak kan??

Echa said...

fyzz... aku pun dah lama tak g jengka la wei.. tull. tul.. aku pun sama..

Echa said...

lin.. aku rasa dah lama gile ko tak buat lawak camtu kan?? hahahaahhaa

Echa said...

noj.. tu seme boleh dilakukan sekarang.. hahahaahha..

Ena said...

Ayat dah lame x kawen tu yg tahan tu echa.. camtu pun ader ekk!.. hu3x..

best kan klu dapat p tgk wayang.. tu la.. ena kdg curi mase gak p tgk tp anak kene tinggal kat umah pengasuh la & yg pasti time tu memg ari keje.. hu3x..

Echa said...

ena.. itulah pasal.. rasa nak gelak pun ada.. nak marah pun ada tetiba.. hehehehhe...ala.. kalau nak pegi.. tak nak tinggal anak plak.. tapi nak bawak.. kena pikir 8 kali.. hehehhehee

*Miss Geli^ said...

aku lama gile tak snorkling?
erm..last senorklin taun 2009 bulan 12 kot... (eh, bukan ke masa tu aku branak??nampak sangat menipu..)

LAMA GILER TAK main...
bole??

hahahha..
main congkak laa

Echa said...

ms geli... aku kan.. lama gile tak baca citer lucah melampau kat blog ko.. bole?? heehehhehe..