Monday, March 8, 2010

Raja Lawak Musim ke 4 - Komen dari juri tak profesional


gambar aku amik dari portal murai.com


Tu dia calon akhir Raja Lawak Musim 4... 

Tengok tak semalam punya final?

Alaaaaaa.. kecewa sikit la.. bila Kecik yang menang..  

Aku bukan 'kelab kipas' Alex ataupun Idlan..

Tapi Kecik dari awal sampai malam tadi.. persembahan dia tak konsisten kan?? 

Haaaa.. aku ni juri misteri tau... penjurian dilakukan dari rumah je.. hahahahha...

Komen aku tuk persembahan malam ni... (ada kat blog ni je.. tak keluar kat mana mana laman gosip yeeee.. kira edisi khas nye komen ni.. :p

ALEX : 
Pada aku la.. persembahan Alex yang paling bagus tuk malam tadi.. kan?? kan?? 

Lawak dia tak bosan... ada isi.. lagipun dia nampak yakin sangat malam tadi... 

IDLAN:
Persembahan pertama Idlan malam tadi.. macam kosong.. tak paham apa motif dia jadi burung hantu tu.. hehehe.. 

Tapi persembahan kedua dia aku suka sangat sangat... 

Bes sampaikan juri pun naik menari sama atas pentas... 

KECIK:
Aku sebenarnya pun tak tau macam mana dia bole sampai ke Final.. sedangkan ada lagi yang lebih OK kan?? 

Persembahan dia biasa sangat.. tak macam final... Biasa je..


Apa pun.. Tahniah pada KECIK.. dah rezeki dia nak menang malam tadi kan... yang lain pun dapat hadiah jugak... hadiah pun berbaloi baloi.. heheeheh.. 

Tapi hos Raja Lawak Musim 4 memang bes gile la... kadang kadang rasa lawak hos lagi menjadi dari lawak peserta.. hehehe.. 

20 comments:

*Miss Geli^ said...

kecik ensem..sebab tu menang..

kalu aku masuk pun agak agak aku mesti menang..sebab aku kan pandai gak..pandai menipu

Ena said...

Ena pun setuju.. cam x best jer kecik menang..tp tu la mungkin dah rezeki dier mlm td.. hu3x..

Ena lebih suke ngan Alex.. tp bukan rezeki dier lah pulak kan!..

iz-AnN عبداللطيف said...

hehehe...nilah yang aku tunggu2...tiap kali ada siaran live cam semalam sure ada juri dalam diam akan komen...barulah aku semangat nak bagi komen gak...

bagi aku la kan...TOTALLY raja lawak musim ni tak lawak langsung...dan cam tak leh pergi jauh jek...ni teringat aku kat raja lawak musim pertama dulu...tapi bila digilap si zizan ngan johan tu lawak gak ar...dan bagi aku kan, host malam tadi lagiiii lawak dari idlan pon2 tu..

ko tau, aku nengok persembahan pertama idlan buat aku naikkk segan nak nengok sebab aku tak gelak...tapi bila nengok yang kedua, terbahak2 lak aku ni...aneh...

wahh panjang gitu komen dari aku kali ni...

Echa said...

ms geli... ensem??? ko dah tengok bebetul tb ko tu??? hahaahhaha.. wei.. kalau ko masuk.. jangan buat lawak lucah tau.. juri tak suka.. hehehe

Echa said...

ena.. malam tadi Alex lawak dia menjadi kan.. tapi takde rezeki kan.. nak buat camner.. takpe.. dapat gak moto tu... hehehe

Echa said...

izan.. aku pun rasa gitu wei.. memang hos lagi lawak gile dari peserta.. gelak sbb hos lawak. hehehee.. lawak sungguh la..

idlan persembahan kedua dia memang bessss..aku rasa dia sesuai buat lawak sambil menyanyi la.. heheheheh

Ieda Al-Habsyi said...

betoi, persembahan alex sahaja yang terbaik mlm itu

@juera said...

ak undi zizan ngn johan yeah!!^0^
ak tgk idlan muka ketat je mse nk amik adiah..mcm x suka je dpt no.2..
abis tu klu nk juara bt la yg terbaek..klu ak gelak mse ko bt lawak tu confirm ko juara..tp smlm ak x gelak pn time ko bt lwk IDLAN pon pon oiii..ngehx3..ALEX bleh thn la smlm..sumbing jgk la tgk dia bt lawak..KECIK i think lg ok la pd IDLAN n ALEX..apepon tahniah bt KECIK asl dr kampung..^_*

Echa said...

ieda.. heheheh.. dapat jugak alex moto.. saya menang moto!!!!

Echa said...

juera.. zizan ngan johan lagi bes kan. hehehhee.. idlan nampak masam malam tadi.. ala.. takde rezeki dia kan... tul la.. kalau nak menang.. buat labes bes... ni susah nak gelak time dia ubat lawak..cam kena paksa..hehehe

iz-AnN عبداللطيف said...

KALU GITU...aku rasa idlan baik jadi penyanyi lawak...ok tak

::Mamalyna:: said...

aku gelak time idlan nyanyi shabidibidi tue jer...

Echa said...

izan.. tul ar.. aku setuju.. alex pun cumel je nyanyi sambil goyang badan.. hahahahahhha...

Echa said...

mamalyna.. mana datang idea tu ek.. bes je.. sampai juri pun naik atas menari sama.. hehehee

cheqna said...

paling besh johan n zizan

yang lain so so la..

thats my opinion..hehehe

nway salam ziarah=)

Echa said...

cheqna.. salam.. tq sbb sudi singgah.. hehehehe... saya pun rasa hos lagi lawak dari peserta.heheheh

iz-AnN عبداللطيف said...

afundi bob lokman...lalala

Echa said...

afundi juri lak ke?? heheeheh.. kalau juri..aku nak afundi abg din .... hehehehehhe...jambul tak hengat..hahahaha

Nana said...

ingt abg kasim menang sebab juri siap naik menari sama ats pentas

Echa said...

rasanya nana.. juri pun rasa idlan atau alex yg menang.hehehehhe...