Monday, March 29, 2010

Semoga Panjang Umur...

Jumaat, 26 Mac 2010.... 
kami bawa ayah keluar makan.. 
untuk sambut besday ayah sekali... izan pun mesti dah lama tak tengok ayah aku kan?? hehehe.. khas tuk ko ni izan..


Sambut kat kedai biasa je.. tapi kedai ni ayah suka pegi... 


Dan amatlah tidak rugi ke kedai ini.. hehehehhehhe.. sangat sangat sedap... :)


Kami order makan biasa je... ikut tekak masing-masing..


* Udang Goreng Tepung
* Puyuh Goreng Kunyit
* Kuey Teow Goreng 
* Nasi Putih
* Telur Dadar 
* Tomyam Campur
* Sup Ekor
* Daging Masak Merah
* Epal Jus
* Memacam jenis air ikut tekak memasing.. ada lagi makanan.. tapi aku tak ingat dah..





* dan kek tidak dilupakan.. kek kecitttt je... itu pun tak habis.. :)



Ini ayah saya... yang ke 62 tahun...
tak sambut meriah mana pun.. makan sama-sama... 
anak anak belanja.. itu pun dah cukup kan.. 


16 comments:

*Miss Geli^ said...

happe besday pakcikkkkk

Echa said...

hehehehe.. ms geli.. manja la ucapan ko tu.. hehehe

Ena said...

Hepi besday buat ayah echa ye.. Alhamdulillah.. dah 62 tahun dah pun.. kite nanti sampai ke idokk ler umor tu kan!..

kecik2 x pe.. janji x lupa.. buat besor pun x bek juge.. kot membazir pulak.. ho3x..

iz-AnN عبداللطيف said...

owhhh pakcik wahab...lama tak ketemu ngan pakcik...rindu la...hahaha...

pepun selamat hari lahir...

faktakes:rindu sama arwah ayah...sob...sob...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

happy bithday pakcik.. mintak kek sikit.. heheh

Echa said...

ena.. tq... itulah.. kita pun tak bole jangka bole idup sampai bila kan...

Echa said...

izan.. tq.. aku dah agak dah.. ko mesti lama tak jumpa ayah aku ni.. hehehehe...

Echa said...

kak mimi.. thanks... kek tu dah selamat semalam..

Nana said...

wah meriahnye makanan hapy bezdy utk ayah ko

Echa said...

nana.. tq... hehehehe..meriah tak meriah la.. tapi janji sodapppp dan murah.. hehee

::Mamalyna:: said...

hepi besday pakcik...kek tak abis yek...mintak anak pakcik poskan kat umah saya di putrajaya yer...

Echa said...

mamalyna.. kek nak pos ke.. ?? ala.. mamalyna makan kek SR je kan?? ni kek biasa je nakkkk.. hahahahaha

lin_cute said...

hepi birthday uncle....(leh gitu) hehe...wah nampak muda ler waktu sesi potong kek tu....hehe

Echa said...

lin... uncle ek.. bole.. bole.. heheheh.. nak nampak lagi muda.. lilin tu letak sebatang je.. hehehehehe

..nOj.. said...

slamat ulang tahun kelahiran ayah. moga terus2an diberi rezeki kesihatan dan wang

Echa said...

noj.. tq. amin.. amin.. hehehe...