Friday, August 20, 2010

Tidak Sihat

Skang ni memang musim tak sehat la... 

Malam tadi.. laki bini berlawan batuk.. 

Sebaik Aqeef sihat.. alhamdulillah.. 
Harapnya jangan la dia berjangkit ke apa.. 

Lagiiiiii la risau kan... 

Ishhhhh.. en. somi dah demam tu.. dengan batuk lagi.. 

Adoilahhhh.. musim tak menentu neh... 

Cepatlah sembuh memasing.. tak larat lagi ni.. 

Dengan sakit tekak.. kepala pun sakit... 

Kat opis pun sama... lawan lawan batuk.. 

Dengan selsema lagi.. 

Takpelah.. dugaaannnnnnnnnnnnn...

7 comments:

umilia said...

btul2..mmg tgh musim skang ni..cuaca pun tak menentu..dahla duk opis ni mcm duk kat kutub sane..beku memanjang..

..nOj.. said...

memang kan. kt opis aku ni pun gilir2 org mc. mcm2 lak penyakit time ni. bahaya la wei. udara kte ni dh tercemar sgt kot

mrs.ecam said...

sbb coce skang kot....aku pong batuk2 nih...huuuuuuuu

Drama Mama said...

malam kang minum air suam banyak2 ekkk...speedy recovery!

http://twinkywinkystars.blgospot.com

chugie said...

ramainye blogger yg x sihat skang ni..

Ena said...

betul tu.. mcm anak2 ena.. harap ena & hubby tak kena la kesian kat anak2 nanti..

Moga cepat sembuh ye..

Nesa said...

moga cepat sembuh..~