Thursday, August 12, 2010

Haihhh!!!.. Geram Betul!

Saya tak marah orang pun.. 

Tak Geram pun dengan orang lain...

Tapi geram dengan budak ni haaaaaa..

Tengok tu.. bila kita marah.. boleh dia buat muka camtu... jeling kan?? 
Apa dia pegang tu.. cabut janggut babah dia..hahahahaha..

Sibuk suh kita tiupkan bubble tu... tapi lain plak keje dia buat.. 
Gerammmmm...
 

Rambut dia dah panjang dahhh.. 
Bila dah panjang sikit.. mula la cam ikal plak... 
Kembang semacam dah rambut tu..

Nak potongkan.. taknak plak tu... geram betul... 

Dah masuk August dah... Aqeef pun dah nak masuk 3 tahun dah pun... 
Sekejap je masa berlalu... 
Dah nak sekolah dah tahun depan kan... 

Macam mana la agaknya.. heheheheeh... 
Pening la cikgu tu nanti.. 
Nasib la.. haahhahaha

11 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...biarlah panjang...retro sikit...

p/s:aku rimas nengok rambut budak lelaki panjang...

Drama Mama said...

hahhh gambar 1st tu macma gegirl ja. makin cute aunty tengok si kenit ni tau!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Ena said...

dah tembam la dier.. cute sangat.. ena suka tengok budak2 yg chubby camni.. rasa nak cubit je pipi dier..

Echa said...

izan.. kalau ko rimas.. aku lagi lemas..hahahahaahahha...

Echa said...

drama mama... cam gegirl ke.. ramai cakap anak saya ni gurl.. hehehehehehe

Echa said...

ena.. tembam ke... entahlah... tapi makan memang banyak gile la.. hahahahahhaa

*Miss Geli^ said...

weih..tembam dah anak ko ni...

eh kepit janggut??
kepit janggut aku pun dah ilang bersama beg merahku...

Echa said...

ms geli.. wei.. ni ayat las tu cam musykil sket.. aku beli tau kepit janggut tu.. kat mydin... bukan aku amik dari beg merah okk.hahahahahahhha

..nOj.. said...

hehehe kelakar tgk rambut dia tu wei. memang pesen tanak sikat rambut ke? nmpk lebat je rambut tu. sikat la sket abg aqeef ye. hehe

Echa said...

noj.. cam iban dah kan.. hahahaha.. dengan rambut tak sikatnya... dia kalau dah lepas mandi pun gitu.. dah sikat seme.. dia pegi sondol kepala kat bantal. itulah kesannya kepada rambut..hehehehe

fndrocka said...

Budak ni memg happy go lucky ke atau dpn kamera je gini