Thursday, August 5, 2010

Bajak oh Bajak

Seminggu bajak ni duduk rumah in law aku.. 
nak korek tanah belakang tu... nak clearkan sket... nk tambah rumah.. 
bagi besooooooooo.. :p

Tapi bukan itulah aku nak citer... 
Kan bajak adalah kenderaan kegemaran dan pujaan hero kecik sorang tu...
jadinya penuh semangat la bawak dia nengok bajak..

Suka tu memang suka la.. usik sana.. usik sini.. 


Ni tokey balak tu.. hahahahahaha
Ishhhh.. apa tak sopan amik gambo gini... :p



Kaki tetap nak naikkan ... 
Baru Nampak cam tokey kan.. hahahahaha

Bila nak naikkan Aqeef kat bajak tu... 
Babah siap offer diri nak duduk sekali atas tu.. hahahaha.. 

Tapi Aqeef melalak... hehehe

cehhh.. tak berani.. apedaaaaaaaaaa
bila dah ada depan mata... 
tak nak naik plak tu... 
beriya dia melalak kat tepi tu..hahahahhahahaha... 

12 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

dia takut sebab bajak ni lagiii besar dari dia...
bajak lam simpanan dia dialah yang besar...kan...kan...

..nOj.. said...

hehehe betul la kate izan tu. yg dia dia takut sbb mungkin boleh buli dia. yg dia ade skang, dia leh buli mereka.

wei ko ckp laki ko tokey balak ke? mesti kaya raya kan. sbb masa aku skolah dulu ade sorg budak tu anak tokey balak. kemain kaya. aku slalu pinjam patung barbie dia. tp aku main kt luar umh je. bile malam aku tinggalkan kt luar umh. sbb takut dia idup plak nanti masa malam malam

*Miss Geli^ said...

wow!!wow!! pehaa...pehaa.....


hahhahahha....

aku masa kecik kecik pun macam kagum kat menatam bajak ni

ayang said...

cekci tokey balak tu kanzz?? hihi

aku pun cam heran pe yg budak2 kagum sgt dgn kete bajak tu ehh.. smlm si nasrul baru paw ayahnye beli natam tuh.. balik lunch lori simen.. mlm tadi kren yg ada dok tenggek kete bajak..

mrs.ecam said...

hai dh jmpe pojaan ati pong malalak ke??? kui3...msti die x sngke realnyer bajak begitu besarrrrrrr punyer...hekhek

eima said...

biasa la budak²...klu jejauh kemain lagi...
dah dok atas ... menjeit plak ...
mesti mlm die mimpi naik bajak lagi...hikhik

Echa said...

izan.. yelah kot.. takut cam nampak hantu.hahahahaa

Echa said...

noj.. a'ah. aku kaya la ni.. kayaaaaaaaaaa..hahahahaahhaha.. mencik nye komen takde kena mengena neh.hahahahaa

Echa said...

nora.. ko kagum ngan bajak ke peha??

Echa said...

ayang.. ko jangan heran.. bebudak memang suka pow mak pak..hahahahaha

Echa said...

mrs ecam... itulah.. mgkin dia tak sangka bajak sebenarnya besar gitu.haahahahaha

Echa said...

eima.. ko pandai je kan.. tau je mimpi anak aku.hehehehehe