Wednesday, August 18, 2010

Mood Makanan Sudah Mari...

Meh kita tengok menu berbuka yang lepas lepas... 

Alhamdulillah.. murah rezeki... ada yang sedekah pun ada... 
dia hantar barang lain... sekali ngan kuih plak... 

Kuih cucur.. 

Cucur udang ni pun orang sedekah..

Yang ini aku sedekah pada baazar plak.. ehehehe

Ada roti john..

Tepung pelita ngan murtabak...

Ni nek aku buat... keria.. tapi buat bulat.. senang sikit nak masuk mulut.. 
Orang azan je.. telan seketul.. :p

Ni plak aku beli semalam... 

Bergedil Kentang.. 
Daging secuit.. 

Paru Goreng Berlada.

Ngan sate.. 
Masa beli sate ni la petang semalam ada kena interbiu dengan 
orang dari RTM... 
sbb kan Baazar kat jasin yang terbang haritu seme.. 
Dah ditukarkan kat tempat lain.. 
Depan KFC tu... 
So, dia nak buat tinjauan la kan... 

Ni plak.. bubur kacang hijau
masa beli lauk tu.. ada orang hulur.. dia sedekah.. 
Alhamdulillah.. murah rezeki semalam..

Ni bubur som som.. sedap weiiii... 
Teringat plak kat separuh lagi yg tak makan semalam.. 

Ishhhh.. banyak mende aku dah makan dalam bulan pose ni.. 
Ingatkan dapat turunkan berat sikit .. 
Rupanya harammmmmmmmmmm... lagi naik ada.. hahahahahah

Entry ni takde niat pape tau.. 
Jangan plak ada yg marah.. sbb letak gambar makanan time bulan pose.. 
Rasanya tak salah kan.. 
Lagipun semuanya umur dah 25 tahun ke atas.. 
Dah lebih remaja dah tu... 
hehehe

Lagipun boleh jugak cari idea nak makan apa petang ni... 
Isshhh.. petang ni ingat nak cari jugak agar agar santan.. lama dah cari ni.. tak jumpa.. 
Nak buat malas... :p




6 comments:

..nOj.. said...

ko carik dlm peti umh aku agar2 santan tu wei. hehehe. mlm ni la aku buat. :p

wei kuih atas skali tu nama kuih cucur ke? adik ipar aku buat aritu. aku plak tak tau namanye begitu

*Miss Geli^ said...

aku macam terliur plak ngan paru goreng tu...aku ndak aku ndak....

bubur som som tu enak kan?
aku puasa tahun ni tak dapat makan lagi..

eima said...

bubur som² tuh ape...

sedap nye cuvur udang....
byk nye mknan ... best ...

Asma said...

mak ai..tu dia..berderet mknn..rezeki bulan Ramadhan..tp jg juga makan..jg kesihatan..=) {psst..peringatan tuk diri sendiri tuh!!}

Ena said...

banyakkkkk nye makanannnnnn.. abis ke tu echa? ehehhe..

owh.. bubur sum sum.. sedap yeh!.. tak pernah makan rasanya.. huhu

umilia said...

sdpnye bubur sum2..disbbkan tingin nak mkn aku gigih wat sndri..nyum2..sdpnye..ade lg kat umh tu..heheheh..