Tuesday, August 17, 2010

Kenapa???????

Apesal la bulan puasa  ni la rasa nak marah ... 

Bulan puasa ni jugak rasa nak mengumpat je... 

Tetiba plak rasa nak maki orang.. 

Banyak betul dugaan kan time bulan puasa ni... 

Sakit ati tu bertambah tambah la.. 

Ada je benda yang buat kita meluat.. menyampah.. 

Tolong la nyahkan mende tu seme dari mata aku ni... 

Astaghfirullahhalazimmmmmmmmm... 

8 comments:

~Miss Sukasih~ said...

itu la dugaan namenyer...istifar banyak2...tarik nafas...lepaskan..tenang kan fikiran..insya'allah..perasaan mrh itu akan reda seketika..=) Mengumpat?mungkin dah menjadi kebiasaan di bulan tak puasa..jd,mgkn terbawak2..sabar dan kembali kepada niat..=)

aSmiDar said...

SABAR-SABAR...dugaan tu..huhu

Drama Mama said...

ha'ah biasa lah. even bulan puasa pun nafsu amarah masih sukar dibendung. chill k....tarikkk nafas panjang2. huhuhu

http://twinkywinkystars.blogspot.com

~aSHa~ said...

tuhan nak bagi pahala berganda kepada org yg sabar di bulan mulia ini..

umilia said...

yela..da kite ni kan lapo..plak tu sjuk..mmg nak mrh je rs..tgk org pun da nmpk aym ek..rs nak mkn2 je..hehehehe..

*Miss Geli^ said...

hahhaha...

sabo sabo..jom ikut aku cari resepi nak masak petang ni...

eh?masak?

Adyshariz said...

sabaq sabaq..dugaan bulan pose ni..

..nOj.. said...

hehehe. nk gelak je bole tak