Wednesday, August 18, 2010

Lagenda Budak Setan di Astro Prima

Kalau aku rajin.. aku layan jugak citer ni... 
Baru episod 2 kan... 
Rasanya la... sbb aku baru tengok 2 kali... 


Setiap hari Selasa, 10.30 malam..
Tapi ada ulangan tau.. hari apa tak ingat.. pukul berapa pun tak ingat.. hehehehe


Di Astro Prima..

Hero dia.. Farid Kamil... dia ni tak ensem sangat kan.. 
Manis ada.. heehhehehe..
Kelab kipas dia jangan marah plak.. aku jujur ni.. :p

Cuma aku tak berapa nak kenan.. sbb heroin dia bukan Lisa.. hehehehhe
Tak kenal sape ni... ni jaman sekolah la kan.. 
Nanti dah beso sket... tukar Jue Aziz la ek.. alahaiiii.. 
Tak kenan jugak.. :p



Layan ajelah kan.. dah movie aritu pun tak tengok... 
Ni yang bersiri pun tengok sbb tak tau nak tengok citer apa... layan ajelah.. 
Ok jugak.. :)




7 comments:

..nOj.. said...

ala. lambat sgt. nape tak buat kul 8.30. kul 10.30 tu aku dh kemain lena dh tu. hehe

umilia said...

eh bukan jue tu jd katrina ke..tak bp bestla cite ni..baik layan novel je lg bgus..pstu lakonkanla sndri..hahahah..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

lia, bila dia wat pembedahan tukar muka, dia ni akan jadi jue aziz...dan katrina itu adalah marisa maureen apa tah...

Ena said...

ena tak sempat nak layan lagi.. kul 9.30 je dah masuk tido.. adeihhh!!

eima said...

tak penah tgk lagi...

umilia said...

ooo..ooo..yeke..ingtkan jue tu jd katrina..okla tu..hehehehe..

virgo_mania said...

tak pernah tgk sbb pelakon² tak berapa nak best. cikgu dalam citer qalesya lagi kelakar.

feel free to join my contest..