Wednesday, August 4, 2010

Capati Paling Sedap

Petang Petang makan capati panas panas.. dengan kari ayam.. 
Sedap kan... 

Licin pinggan aku.. 

Nampak cam mudah je dia guna dapur gitu...



Capati paling sedap penah aku makan.. 
Kat area jalan Tehel.. kalau dari Ayer Molek nak ke Jasin tu... 

Kedai tepi jalan jeeeee.. 
Tapi memang berderet deret kereta tepi jalan tu... 

12 comments:

..nOj.. said...

melayu ke buat capati wei? sedapnye. kalau india buat kari dia tak sesedap kari melayu. aku ptg ni mcm rase nk mkn roti canai je

Echa said...

noj.. dia cam pakistan sikit kot.. perempuan yang buat.. berbaju kurung dan bertudung... laju je tangan dia buat keje...

{ e'mie } said...

cnfirm ke sedap echa, aku x penah lg jumpa capati yg sedap kat sini...ko tolong tapau untuk aku satu...nanti aku bayarkan...pos laju kat aku yer...

Ena said...

owh.. dah lamanya tak pekena capati..
adeihh!! dah dekat nak puasa nie selera menjadi2 la pulak ena nie.. makin chubby la nampaknya sy.. semua benda nampak sedappp.. adoilaa..

Nana said...

aku suka makan ngan kari daging hancur tu ada satu tmpt peberet kt umah aku

~aSHa~ said...

uish capati mmg makanan yg dah lama aku tak makan..tapi aku suka...alahaiiiiiii sejak pindah sini mcm2 tak dpt rasa..eheheh..tapi rasa makanan baru lak

Drama Mama said...

makcik, capati satu! hehehe

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Echa said...

emi.. konfirm sedap.. nak pos gane wei?? aku pos sampai ke sana... dah keras gile dah wei..hehehehee

Echa said...

ena.. takpe.. sementara selera nak makan ni.. makan jeeee...

Echa said...

nana.. kari daging hancur.. camne rupanya tu wei..

Echa said...

asha.. wei.. aku cari ko kat ym ritu... nanti ko cari aku balik ek.. ada mende aku nak kirim.. boleh kan?? hehehehe

Echa said...

drama mama... capati siap!.. hahahaha