Wednesday, August 18, 2010

8 Ramadhan

Harini dah 8 Ramadhan kan... cepat je dah lebih seminggu kita pose... 

Sekarang ni setiap petang hujan.. 

Dah dua hari berturut kena hujan... :(

Dah mula sakit tekak.. selsema ni... 

Memang rasa tak sihat...

Mata pun cam kuyu je... rasa nak tido je... alahaiiiiii... 

Pagi tadi pun sahur ala kadar jeeee.. 

Makan nugget ngan fries je... jamah nasi sikit ngan kicap.. 

Sadis betul... memang tak larat betul nak goreng nasi ke apa ke... 

Gambar makanan adaaaaaaaa... tapi takut diri sendiri yg tak tahan..hahaahhahahah.. 

Nanti la ek... memang rasa nak lelap je ni... besnyeeeee

3 comments:

eima said...

ala tesian nye ...
musim hujan sekarang ...
sila rehat k

..nOj.. said...

wei kat sini pun dh setat ujan ujan dh tau. mmg musim tak sehat skang ni. udara la kot. ktorg kt umh tu abes satu family dh lawan batuk. ceh

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

sini pun ujan jugak