Friday, August 13, 2010

Lagi.. lagi.. dan Lagi...

* Peringatan..:

Masih dalam mood entry laporan makanan sahur saya... 
kalau tak boleh tengok sekarang.. 
Tengok lepas berbuka.. 
Tapi makan sahur saya ni sangat la simple.. 
Rasanya kalau tengok pun.. tak selera sangat kot.hahahahahha...

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ada nugget
Nasi Goreng Mengantuk.. :p
Keropok Goreng
Susu : En. Somi punya... aku minum air suam sudah..
Dan siap tapau tuk g opis.. :p
hehehee.. Tuk anak bujang tu.. bekal ke rumah nenek dia... 

Bangun buat makanan sahur adalah pada jam 4.45pg..
En. somi kata sbb saya masak dalam keadaan mengantuk.. jadinya
nasi goreng tak sedap... 
Tapi rasanya cuci pinggan tadi... pinggan kosong je... :p
Tak kisah la tak sedap ke apa ke... kenyang kan?? kan?? kan?? 


Sekian sahaja laporan makanan sahur saya untuk puasa hari ke-3
(masih ada lebih kurang 20 lebih lagi entry camni.. harap sabar la dengan perangai saya ni ye.. hahahaahaha)

4 comments:

..nOj.. said...

takpe wei. aku suka. tak marah pun. heheh

eh

sape kate tak terliur. ni dh kul 3 ni. tgk nasik goreng yg nmpk nasik ngan telo tu je pun dh rase mcm nk kunyah monitor ni

umilia said...

eh kdg2 yg simple tu lg beselera tau..tu lg ade kepok tu..sdp tu..

atty's said...

sapa kata simple.sedap sgt lah tu .siap kopok .+ nugget..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

aku datang lagi...

nojah tu nengok apa yang dia tak terliur...seme dia terliur la...hehehe