Thursday, August 12, 2010

Laporan Bergambar Keluarga Saya

Ni gambar sepanjang makan kat Anjung Batu aritu... 
Gambar makanan tu seme dah aplod awal... 
Memang saje letak awal.. asingkan dari gambo ni.. 

Sbb bulan pose makhruh tengok makanan sangat.. hehehehehe
Yg ni pun kalau nampak makanan dah bis.. 
Jadi tak terliur sangat.. hahahahahaha

Ni mak ngan nek aku... 
Ayah aku keje malam.. jadinya kalau makan malam tu.. jarang ayah ada.. 
Kak long.. arisa ngan mak.. ngan nek...

Aku ngan adik bongsu aku... ngan mak ngan nek.. 
Haaaa.. aku memang dah gemuk..
tapi tak mengandung... 
Gemuk dan bulat.. so what?? hahahahahah

Eh.. tertinggal.. Dannnnn comel.. hahahahaha

Kami 4 beradik... 
Eh.. belakang tu en. somi.. tu adik beradik angkat.. :p

SIbuknya bebudak ngan belon tu seme... orang sibuk bergambar.. heheheh

Hasilnya.. gambar ada belon... abaikan.. 
buncit perut tu sbb penuh ngan ikan.. sotong.. udang semua.. 
Harap Maklom... 

Sekian sahaja laporan bergambar keluarga saya... 

14 comments:

..nOj.. said...

aku tengah tunggu beg mcm ko pakai tu wei. ntah bile la org nk bagi kt aku ni. sedih tak ayat ni?

Nana said...

nsb baik ko xde fokus gambo makanan dekat2 hehe

*Miss Geli^ said...

aku plak kena tunggu ngandung la kot ada orang antar beg yang macam echa pakai kot..hahhahahahha

itupun kalau ada..

~aSHa~ said...

owh kiranye echa mengandung la ye sbb dpt beg tu?

ayang said...

wei t ko dh tua kan muka sbijik cam mak ko.. pastu ko dh de cucucicit cam nenek ko lak.. ye.. mereka tu aku rasa memuda dulu sbijik cam ko..

Asma said...

meriahnye keluarga...xpe chubby sikit je..kecomelan itu tetap menten..hehehe..selamat berpose..=)

::Mamalyna:: said...

wei, ko pakai seluar sukan ke? hehehe

Echa said...

noj.. tak sedih sangat.. hahahahaha.. kejam kan aku...

Echa said...

nana.. gambo makanan seme aku dah letak sesiap sblom pose.. hahahahaha

Echa said...

ms geli.. ha.. nandung.. nandung.. jangan tak nandung.. hahahahahahha.. apa aje ko neh..

Echa said...

asha... tidak.. tidakkkkkk... aku dapat sbb nak raya.. nama dia tas syawal.. ni apa citer sal beg ni wei..haahhahah

Echa said...

ayang.. ko dah scan sesiap ek.. heheheehhhee

Echa said...

asma.. comel kan.hahahahaa... selamat berpose juga yeeee..

Echa said...

ije.. a;ah.. aku kai track suit ngan baju takde lengan je dalam tu... luar aku sarung je jaket.. mudah kan.. hahahahahahha