Tuesday, November 2, 2010

SEPI

Sekarang ni blog jadi sepi je... 

Kalau ada entry pun... sehari tu ada la satu.. 

Kalau tak.. dua tiga hari baru ada satu entry... 

Itu pun kalau ada kerajinan... 

Kalau takde... sepi ajelah blog ni.... 

Sekarang dah tak setegar dulu.. hehehehee.. dulu pun tak tegar mana... 

Tapi sekarang lagi pemalas... 

Bila nak bukak blog sendiri.. nak baca pun dah bosan.. asik citer yang sama jeeeeee... 

Oh yeeee.. semalam saya bercuti.. plannya nak bercuti untuk mende lain... 

Tapi dah berjaya settlekan mende lain plak semalam... yang lebih penting rasanya... 

Apa pun.. alhamdulillah... selesai satu perkara... 

Masih ada banyak lagi perkara yang nak kena selesaikan ni... 

Apa pun... selamat hari Selasa untuk semua... 

:)

3 comments:

..nOj.. said...

selamat hari selasa. aku rase ko kena tukar dinding ko ni. nanti time ko tukar, mesti ko dtg semangat semula

::Mamalyna:: said...

selamat hari selasa jugak...

umilia said...

yeye..ari selasa takyah msk..bli kat pasar tani aje..hehehehe..