Monday, November 22, 2010

Happy 5th Birthday Aeyman

Birthday Aeyman yang ke 5thn sambut lebih awal... 

Hari minggu haritu....


Menu yang ada... 


Agar-agar dalam kulit limau.. resepi resia kata mama dia.. haahahhaa...

Nasi ayam juga.... 
  



Pizza home made... 
4 kotak aku order.. kemain sedap lagi.. tak rugi aku order.. hahahahahaha



Siyes.... sedap.. 

Tapi masih tak dapat mengubat kekecewaan kami seme... 
Ada yang telah terjadi sebelum majlis tu.. 

Nanti citer kat neks entry... geram okkkkk... 


5 comments:

ciK mOt ©™ said...

aku komen kat neks entry la...

Ena said...

MEMG BERTAMBAH LAPOR TENGOK MAKANAN TU.. TAK JUMPA LG MENU APA NAK MAKAN NI.. JAM 2 SUDAH..ADEIHH!!

..nOj.. said...

mcm ade makanan tak sampai je ni. gamaknye ade air tumpah kot. takde gambar air pun.

wei tgk gambar 1st. aeyman rilek je. budak yg sorg tu plak cam nk terkam je kek tu. hehehe

..nOj.. said...

eh 1 lg, nasik ayam tu nmpk sedap betul la. terliur betul ni

umilia said...

aku teliur tgk piza tu..nak oder leh..