Wednesday, November 10, 2010

Licin.... Lembut Aje....

Sejak duduk kutub utara ni... 
Cuaca sejuk melampau dari jam 8 pagi sampai 5 petang... 
Panas plak selepas tu... 

Kan cuaca tak menentu tu... jadinya aku telah membuat keputusan drastik sblom kulit aku bertukar 
menjadi sisik ikan... Gatal gatal wei... bila kulit kering ni... 

Aku telah memilih Vaseline... 



Dry Skin Lotion... 
Sebagai permulaan... aku beli yg botol kecik jeeeee... 
Murah jugak... RM3.90 sahaja kat Watson... 

Setakat aku pakai ni.. alhamdulillah... ok la wei.. 
Tak rugi aku beli... :)

Dia bukan jenis lotion yang jenis berminyak tu kan... 
Ni jenis sapu je kat kulit.. dia meresap je... 

Tetiba aku buat promosi... 
Tapi tak kisah laaaaa.. sbb aku sukeeeeeeee... 

Sangat sangat suka yeeeee... :)

9 comments:

*Miss Geli^ said...

betol betol..masa pelancaran veselin tu ari, derang bagi 4-4 jenis...

tapi aku palign suka hok warna ijau...wangi

Ena said...

ena pun menggunakannya.. dan disebabkan tu kawan2 ena kat sini semuanya dah terpengaruh sama.. sorang2 pakat beli.. heheheh..

.:mama dhia:. said...

org pun pakai losyen ni gak kak..lame gak pakai ni..tp ari tu g watson org beli yg kaler ijau. beli satu botol besar (ijau) dapat free botol kecik (kaler kuning)..RM12.80 sajer..
best..

Ieda Al-Habsyi said...

ieda tak penah guna, tapi sebab 3.90 dan berjenama nak gak try, hehehehe :)

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah duta vaselin dah berucap. heheheh ok nanti akak gi watson akak akan beli gara2 terpengaruh. eh bukan bukan, tersilap .. akak akan beli gara2 siku akak pun dah bersisik ni. heheh

umilia said...

dahlame seh tak pakai losyen..ti nak try gak la bli..

..nOj.. said...

aku pun terpengaruh dah ni. byebye johnson aku nak try vaseline plak ni

~aSHa~ said...

wah murah...leh try gak la ..kira ko ni mcm duta dah ni..

tapi tgu johnson abis dulu la...

Sumijelly said...

eemmmmm.... selalu kalu beli lotion nie..sekejap jer pakai,.,.pas tu dah lupa...hehehe

wangi taklotion nya??

Sumijelly.com