Tuesday, November 16, 2010

Balik Awal

Memasing pun rasanya ramai yg dapat balik awal kan... 

Yelah.. kan memasing nak pegi sembelih lembu.. :)

Walaupun aku pun dapat pelepasan awal harini.. tapi aku dengan bangga diri tak nak balik.. 

Mesti ada yg mengatakan aku sangat menjelikkan.. ada aku kesah?? 

Aku akan berada di opis sampai waktu keje tamat.. 

Korang nak balik.. balik laaaaa.... 

Aku hari hari pun balik kampung... :(

Huwaaaaaaaa... sendirian aku harini... sampai ati betul bagi pelepasan balik awal pada seme kan? 

2 comments:

..nOj.. said...

heheh. ok aku teman ko ek (bajek sahabat sejati la ni).

Nana said...

aku ni xde nye bole blk awal..
kwl gempa bumi je kot baru blk awal hahaha