Tuesday, November 9, 2010

Insyaallah.. Tak Kelaparan

Sekarang... memang akan sering ada bekalan ke pejabat.. 

Walaupun bekalan bukan bekalan cam nasi goreng.. mi goreng.. nasi lemak yang biasanya 
aku beli kat kafe depan ni.. tapi bekalan yang insyaallah.. boleh mengenyangkan... 


Haaaaa... korang mesti dah penah rasa kan roti ni... 
Kemain sedap lagi ni weiiii.. rugi betul kalau tak beli... 

Inti kacang merah... dah la lembut.. inti dia banyak.. 
Uishhhh.. rugi la aku beli sepaket  je aritu... 
Aku ingat lepas ni nak beli sekurang kurangnya 3 paket.. tuk aku sorang.. :p


7 comments:

MRS. K said...

belum penah makan lagi roti ni.. saya antu roti gardenia coklat tu

Ena said...

byk gak stok tu.. senang!.. nak amik je kan!.. hehe

tapi roti tu x pernah try lagi.. sedap yeh!

..nOj.. said...

tak kenyang tak kenyang. ko letak lam ape ni wei? envelope ke?

Ieda Al-Habsyi said...

sedap pulak tgk vitagen tu, lapo blk ni, hehehe :)

NenekPenne said...

kalau i, i bawak jack n jill magic cracker sandwich and jacobs oatmeal with apple... oklah for lunch

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

salam..

1st timer disini...

yup roti nie sedap.. lembut lembut gitew.. nak g bli laa.. lapo la plak.. hehehe

umilia said...

mcm sdp je roti tu..tak pnh try lg ni..bp seng ek..