Thursday, November 11, 2010

Updating?

Kejadah betul updating ni hari rabu... 

Tak ke hari yang paling tak sesuai tu... 

Tepat pukul 10 malam pulak tu... 



En. Astro.. lain kali boleh tak updating tu hari Isnin ke.. Selasa ke... 

Dah tu... updating tu tak payah la lama lama sangat.. seminit.. dua minit dah cukup.. 

Kalau nak lelama updating takkisah... amik la updating dalam pukul 2 pagi ke... sampai 7 pagi pun aku takde hal... 

Tapiiii.. tolong jangan amik masa aku nak tengok CSI okkkkkkkkk... 

AI het U!

5 comments:

ciK mOt (",) said...

hahaha...sakit ati kan...
kalu updatinng malam ni plak...aku hangin...sure aku band astro...arghhhh

Ena said...

owh.. yer ker? siannya..

ena tak pernah pulak perasan.. hoho

*Miss Geli^ said...

ala...aku lama gile dah chah tak tengok csi..duk berebut ngan laki Yang Arif je..hahaha.sekarang laki aku duk donload je

umilia said...

eh..bkn sll dia updating wktu kite tgh tdo ke..awat wat wktu cmtu..klu aku pun mau kene sumpah seranah astro tu..

eT said...

haha...
kalo la ngah2 syok layan tv...happy2...sedey2 ker...tangkap leleh ker...
tetiba kuar skrin updating tuh...mmg hangin lorrr...sabor je la...:p


CLICK LA KALO RAJIN :) TQ


CLICK LA KALO RAJIN :) TQ


this Saturday at Laundry Bar! :) TQ