Friday, November 12, 2010

Berbangganya aku Dengan Pilihanku!!

Hp ni adalah sama usia dengan Aqeef... 
Hp ni hadiah en. somi bagi selepas bersalinkan Aqeef.. 

Nokia Xpress Music 5610 kot.. :)

Tapiiiii.. sayangnya hp ni membesar selari dengan usia Aqeef... 

Bila dah 4 tahun ni... Aqeef makin kerap buat balingan lontar peluru dia... 
Gini la jadinya hp ni... 

Memula ok lagi... setakat pecah kat tepi tu... 

Pastu... cover belakang plak patah... 
Dah tak rapat jadinya... 

Sekali tu.. tiba tiba terus tak boleh dengar... kita tak dengar suara caller.. 
Caller tu dengar suara kita... memang sakit ati la... 

Dah cukup umur rasanya hp ni... 
Jadinya.. memandangkan Aqeef ada bakat terpendam.. 
Aku buat keputusan drastik untuk membeli satu hp yang aku rasa sangat tahan lasak 
dan.. berbaloi untuk dilambung lambung... 
Walaupun aku sayanggggggggg sangat hp yg rosak tu... :(

Jadinya lepas balik keje aritu.. tak payah pegi jauh... 
Pegi je kat kedai dekat rumah tu... 
Beli je hp yg ada... 
Tapi... masih NOKIA dihatiku..



Memang tak canggih... janji berfungsi dengan sangat baik.. 
Boleh Bercakap.. boleh sms... tapi tak boleh mms... :p

Dan yang penting murah dan diyakini selamat untuk dilempar... 
Aku bangga dengan pilihan aku!

4 comments:

ciK mOt ©™ said...

ye aku bangga...
ada anak lasak cam gini, tak mampu kai nset canggih manggih...
walaupun letak kat tempat selamat...dikhuatiri dijumpai...ginilah jadinya wei...
aku...arghh hangin...
dah la susah giler nak tukar2 enpon ni...arghhh lagi

me suya said...

tapi betul kan kak.. hp model itam putih/kuning ni jugak lasak die.. mak aih..xtersangkal dah..suya pakai gak express music ni dulu..tp dah hancuss masa xcident :(

..nOj.. said...

hehehe mmg pun. ade je idea budak nk carik mane kte simpan enpon. ngeri la nk pakai tpn mahal2 ginih

g_bum1981 said...

nasib baik baba dia nyer tak dicampakan sekali.....