Monday, November 15, 2010

Masihkah Ingat?

Kalau ada yang masih ingat roti yang sedap gile ni... :)

Aku ada buat entry haritu... dan ada yang bertanyakan harga.. betul ke sedap ke... 

Eh... kalau bab makan.. aku jenis sangat jujur... 
Kalau sedap.. aku cakap sedap... 

Kalau tak sedap... aku akan cakap tak boleh blah.. hehehehe

Kalau boleh tahan tu.. maknanya.. so so je... :P

Harga seperti yang tertera... 
Harga Mampu Milik... :)
RM 0.80 


Ini rupanya bila dikeluarkan dari plastik... cam roti beger.. 
Tapi ntah lain macam plak aku tengok dalam gambo ni.. hehehehhe



Puas ati la inti dia.... roti pun lembut... 
Sudahnya.. semalam aku dah beli 4 bungkus untuk dibawa bekalan harini.. 

Tapi yang tinggal dua bungkus je dalam beg ni... :p
Saper amik???? 

3 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

perghhhhhhhh kalo gardenia mmg sedap! :)

..nOj.. said...

aku suka roti yang berintikan kacang merah. ko ingat tak aku penah tnye camne nk buat kacang merah. heheh

ciK mOt ©™ said...

aku suka roti inti kelapa...nyum nyum behnya...