Monday, November 8, 2010

Masalah

Dari pagi mengadap pc... bosan... 

Bukan apa pun.. dok cari hotel tuk bos... 

Dah dapat cancel... dah booking boleh lupa plak hotel apa yang dah dibooking.. 

Itu lah padahnya bila umur meningkat... 

Dah ada pen ngan kertas depan mata... tak pandai nak gunakan... memang fail... 

Sana sini dok tanya sal hotel.. ntah pape je kan... hahahahahaa... 

Depan mata ada nasi lemak pagi tadi yg tak makan separuh pun... 

Ada beger double cis.. fries.. seme datang dari mekdi... 

Ada air kotak epal... 

Seme malas nak makan... selera ilang... 

Ilang bersama promosi air asia yang murah aritu.. 

Sakit ATI!!!!!

5 comments:

*Miss Geli^ said...

amcam?last sekali otel apa dia nak?

..nOj.. said...

hehehe. makan dulu wei. pastu nak sakit ati pun, sakit la. yg penting perut dah penuh

Ieda Al-Habsyi said...

kak, pos kan mekdi tu ke ieda, hehehehe :)

Farra Dhelina said...

rugi tu taknk makan mekdiii..bedal je sis..hihi

Drama Mama said...

adoi! tak selera nak makan McD????bak mai sini maiiiiiiii!

http://twinkywinkystars.blogspot.com