Thursday, November 11, 2010

Besday Pada Hari Gaji Adalah Seronok

Destinasi selepas balik keje petang semalam :


Menu : 


Yg bawah ni peberet aku buat masa ni... 
Kids Meal 3 :)
Masala Meatball... 

Regular Super Supreme
Large Super Supreme
Ahli Bersekutu :


Besday Boy Jangan Risau ok... 
Kita gunakan slogan yang terbaekkkk di Pizza Hut.. 

'Eat.. Laugh and Share'.. :p
Walaupun rasanya Icha yang kena bayar seme.. 
Sbb dia belasah 3 mangkuk soup
4 Garlic Bread... 
Muka dah sendawa 8 kali.. hahahahahah

Semalam 10/11 adalah besday Abg Long.. a.k.a Abg Ipar aku... 
a.k.a Suami kakak aku.. a.k.a menantu mak aku... a.k.a. biras laki aku.. hehehehehe

Jadinya kitaorang semalam petang lepas keje telah pegi makan kat Pizza Hut.. 
Lagipun dah gaji kan.. memang berkobar la semangat nak makan tu.. :)

Kak long yang belanja... aku tambah suku je untuk meatball. hahahahaa.. 

Apa pun.. terima kasih kepada tuan rumah yang belanja.. nanti blanje lagi.. 
dan 
Selamat Hari Lahir Abg Long.. moga dipanjangkan umur.. dimurahkan rezeki... 

Oh yeeee... amik set.. kemain tamak... :p
Lastnya regular pizza tu tapau je... yang large pun tak habis.. 

Tapi yg pnting.. pinggan aku licin... :)

8 comments:

LyNn HaMzAh said...

sedapnya pizza hut...nyum nyum...

umilia said...

piza sntiasa di hatiku..sbtu ni nak gi mknla..

ciK mOt (",) said...

nak sup tu sikit weii...lama tak makan ni...

Ena said...

BULAN NI LOM MAKAN PIZZA LAGI.. HUHU.. TERTELAN LIUR TENGOK PIC TU.. HUHU

atty's said...

shedapnya makan pizza..ni yg buat tingin nak makan ..bila tgk gambar ..

..nOj.. said...

kemain la anak dara mkn sampai angkat mangkuk. sedap sgt tu ye. byk la dia mkn wei. nape la anak aku susah sgt nk mkan

Farra Dhelina said...

sedapnya mamam pizza!!

Mama AqiL said...

hepi belated abg napi...