Thursday, November 25, 2010

Berkat Doa Semua...



Alhamdulillah.. Aqeef dah ok sket... 

Walaupun masih muntah muntah lagi.. tapi tak seteruk haritu.. 

Dah ok sket... dah start melasak jugak... 

Tapi berita baik untuk semua... dia dah ok la kan.. :)

Semenya berkat doa seme yang mendoakan aqeef cepat sembuh.. tq semuaaaaaa.... 

Tapi sayangnya... ibu plak yang sambung tak sihat.. takpelah... boleh adjust lagi kalau ibu tak sihat.. dari anak yg tak sihat.. :)

3 comments:

ciK mOt ©™ said...

alhamdulillah...dan omaknya pun dah ok sikit nak berblog...

pagi sya...

umilia said...

btul wei..takpela aku yg muntah2 truk dr ank2 kite yg muntah2kan..sian kat dorg..aku bile dorg mula je batuk2 mulala risau sbb bile batuk sng sgt nak muntah..

~aSHa~ said...

semoga ibu dia plak cepat2 sihat ye