Tuesday, November 16, 2010

Hari Tanpa Beg Plastik.. Mana aku tau???

Dah kata hari Sabtu keluar kan... 

Antar adik aku sebenarnya.. ada MTEST kat Sekolah Tun Tijah... 

Dah berjam jam exam nyaaa... terus kitaorang pegi JJ... 

Memula beli baju tido anak bujang tu... dia bagi paper bag.. aku rasa ok lagi... 

Tapi bila beli barang kat market.. dia cakap.. arini hari tanpa plastik beg... 

Bis aku tanya... la... pesal tak bitau.. hehehee.. 
Bis tu nak isi dalam apa ni?? 

Dia hulur kotak... 
Tak kisah la.. janji ada bekas.. 

Aku tak ingat ke.. tak tau ke.. entah lah.. agaknya lama sangat tak pegi jj hari sabtu... :)


Tu paperbag yg bawah montot aqeef tu isi baju.. hehehehe.. 


Jangan tanya siapa buat rambut anak aku jadi gitu... 
Dah sah sah aku tak nak mengaku... 

Orang dah bujang weiiiiiiiiii... :p

1 comment:

$$ said...

isshh senasib la kita, sy pun g JJ PermasJaya, JB Sabtu lepas. Lagi kedekut ya hamattt, klu x tnya ade paper beg ke x?? mmg dia x bg punya. uwaaaa