Monday, November 29, 2010

Cameron Highlands?

Rentetan dari Entry SENTAP! pagi tadi... 

Saya ada letakkan gambar setoberi yang meranum ni... eh.. gambar bukan guggle tau.. 
Saya amik sendiri ni.. gigih betul tahan air liur.. amik gambar dulu.. :p


Kawan-kawan... mana ada saya pegi CH lagi... 
tapi saya anggap tu seme doa kengkawan yang saya akan jejakkan juga kaki ke CH satu hari nanti.. 

Kesian kan?? CH pun tak penah tiba lagi.. :(
Takde orang nak bawakkkkkkkkk... (yang.. kesian tak ayat ni?) :p

Saya beli kat Tesco Cheng... murah je... tak sampai lima hengget.. 

Masa kat 'atas'... tu kat tempat letak setoberi tu aku rasa dulu.. hahahahahha... 
manis je... lap lap.. fuh fuh sket... 

Tapi bila 'kat bawah'.. parking lot tu... aku makan jugak.. tapi rasa cam masam... 

Tesco tu kan dua tingkat... 
Nampaknya cam kena jugak pegi CH ni... rasa kemanisan sebenar setoberi ni.. 

Kan yang?? betul tak? :p

7 comments:

Ena said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaa...

tipah tertipu... =P

Echa said...

ena... nanti kita pegi sesama la ena... tak kesampaian lagi hajat nak pegi tau....

LyNn HaMzAh said...

moga ada rezeki la nanti nak ke CH yer...

~aSHa~ said...

betul

umilia said...

sian kat aku gak yg tak pnah gi CH..jom kite gi konvoi beramai2..

Anonymous said...

cuti sekolah atau hujung minggu.. CH jam giler venci tau...

Mama AqiL said...

family trip to CH pada 12-14 Dis...hihihi...