Tuesday, November 9, 2010

Aktiviti Hari Sabtu

Ini adalah aktiviti hari Sabtu yg lepas... 
Dah pukul 11.45 pagi baru sibuk sibuk teringat member kawen haritu... 

Kelam kabut plak tu siap siap... 
Sms sana sini mintak alamat dia.. rumah plak tu kat Merlimau... 

Hentam je jalan... sbb dalam dada ni semangat nak mkan lauk rumah kenduri... 
Dalam keadaan terlalu bersemangat tu... terus terlajak kemain jauh sampai ke Batu Gajah merlimau.. :)

Lastnya sampai jugak la ke rumah pengantin... sampai je terus masuk bilik pengantin.. salam.. hulur apa yang patut.. terus terjah tempat makanan... 

Kemain sedap lauknya.. tak rugi la aku sesat barat.. hahahahaa... 

Ada ayam goreng berempah... daging masak rempah mabeles...daging asam pedas.. 
pajeri nanas... telur masin.. cendol... puding... 

Menyesal gile amik nasi sejemput... ingatkan tak boleh habis.. rupanya tak cukup!
Terpaksa capai capai nasi orang sebelah... hahahahhaa.. 

OH yeeee.. yang kawan aku ni.. perempuan tu... satu sekolah menengah dulu... 
masa aku kawen.. bersungguh dia datang.. 
Jadinya ini lah masa aku nak jumpa kengkawan lama... di samping makan lauk kenduri pree kan.. hehehe..

Tema.. merah putih.. kemain meriah lagi tengah panas tu...


aku plak ntah apa kejadah pegi pakai baju kemain tak serap peluh.. 
Time makan tu tak terasa.. bila orang tengah berarak tu kemain rasa peluh menitik satu badan.. huh

yeeeee.. yeeeee.. gemuk kan.. hahahha.. takpe.. gemuk tapi manis tetap ada kan?? 
hahahahhahaha.. *tepuk dahi banyak kali.. 


Last but not least.. kat jalan masuk tu ada plak banner ni.. cantik view ngan pengantinnya.. 
tapi dah amik tengah panas terik agaknya.. kemain berkerut lagi memasing. heheheehhe..

5 comments:

ciK mOt (",) said...

lama dah tak makan nasi kenduri...
kalu aqeef kawin nanti jemput aku ek...

~Miss Sukasih~ said...

Hehehe..pasnie leh la makan nasi minyak nieyla plak kak~~hehehe

Ena said...

sabtu ena hanya pusing lam umah sajork.. huk huk huk..

teringin nak makan nasi minyak.. tapi? alahai..

..nOj.. said...

lapo nye baca menu tu wei. sedap2 kemain. sib baik takde gambo.

eh baju ko tu jenis ape. mcm pelik je rupenye

Farra Dhelina said...

menu org kawin ni..mmg suka..nk2 time mgandung, setiap mgu, tgu kot2 ade jmputan ke..hihihi