Friday, November 12, 2010

Kisah Hari Jumaat

Hari ni hari Jumaat kan?? 

Oh yeeee.. semalam kat opis ni seme dok sibuk nak balik rumah awal.. 
tengok Chinta... Rugi tak tengok katanya .... 

Tapi aku tak tengok langsung pun... pegi melawat tapak JJ.. lagi syok kot.. hehehehhe

Citer sal waktu rehat pada hari Jumaat adalah panjang... 

Jadinya.. memandangkan badan berat... kaki pun berat... poket je ringan... 
Jadinya memang selalu waktu rehat aku lepak kat depan pc je... 

Sesambil layan movie lama lama... 
Kalau bosan...tutup.. dan tido je... kan mudah gitu?





Seronok jugak bila tengok kat opis ni... 
Lebih kurang dalam panggung jugak... 
Sejukkkkkk jeeee... 

Kesian.. bila dah lebih kurang 5 tahun tak tengok wayang ni.. 
Camni la jadinya... :(

Yg.. bila kita boleh tengok wayang?
Aqeef dah nak keje dah tu... beso sangat dah... dah boleh bawak g panggung?? 

8 comments:

Ena said...

salam jumaat jugak wat echa.. ;D

ciK mOt (",) said...

eh somi ko baca tak blog ko ni???

Echa said...

ena.. salam hari jumaat jugak.. heheheeheh

Echa said...

cik mot... baca.. dia salah seorang pembaca setia kat blog aku ni... kan penah dia komen wei.. ishhhhh...

..nOj.. said...

laju ke youtube kt tempat ko wei? kat sini siap2 diorg tak bg tgk. kalau tak aku mesti tgh tgk cite antu korea skang ni. hehe

eT said...

me nk tgk wayang kene curik2 time...
xjamin nk bawak dak kecik...
smlm chinta last..huhu

Help protect all women! Fight Cervical Cancer!

Get the Nestle Walk event at Taman Tasik Titiwangsa

Want to win double prizes?

Do something! Stop Child Abuse Now!

Echa said...

noj.. bukan youtube.. aku masih tradisional lagi.. bawak dvd sendiri.. hehehehehehhe...

Echa said...

et... semalam chinta dah selesai ek.. heheheheheheh.. tunggu citer seterusnya plak pasni...