Monday, November 29, 2010

SENTAP!

Pagi pagi dah sentap... 

Eh.. pagi ni okkkkkk... mood terkawal... happy.. bahagia... dan tenang.. :p

Sentap ni bila kereta buat hal... geram betul... 
Salunya buat hal time dapat duit je... 

Tapi kalini belum lagi... lagi 3/4 hari nak dapat duit bantuan kan... :)

Tiba tiba je 'demam'.... musim hujan sekarang ni kot... :p

Hari minggu memang dihabiskan dengan 'dia' je... 



Tapi sebaik jugak sentap tak lama... 



Manis masa kat atas... bila tiba bawah.. dah masam.. 
Tetiba tukar rasa.... :p

* pesanan kepada 'kesayangan kami'... 'nyawa' kami... di atas tu..
moga cepat sembuh yeeee.. semalam dah bagi 'ubat' kemain mahal lagi... 
bukan berkira.. tapi kena kira sbb belum tiba masa dapat duit bantuan ni.. :p
cepat sembuh yeeeeee... aminnnnnnn... 

4 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

kesygan kami pulak percah cermin belakang, hadoiii...

ciK mOt ©™ said...

wahh...akak p ch ek...
mana gamba mana gambar...nak nengok lagi...yeyeyeye...

umilia said...

mmg tul la kan..bile nak dpt wit je ade je yg rosak..aku pun da byk kali kene..suratan atau kebetulan..hehehehe..

Ena said...

aik? gambo stobery jekk?? lorrrrrr.. cepat buh gambo dok kat atas tu.. heheh..


camtu la adanya kan.. kejap kat bawah kejap kat atas.. eh! faham ker ayat ni..