Friday, October 29, 2010

Fire Drill

Semalam ada Latihan Kebakaran kat sini... 

Tapi tak menjadi sangat.. dah tau kan.. memasing buat cam takde pape je.. 
Dok lenggang lenggang... gelak gelak... 

Bomba je yg kemain serius lagi... 

Selesai 'memadam'...
Ambulan pun ada jugokkk.. tapi lakonan smata mata.. 
Ni seme babak yang dah dilakonkan semula... hehehe
Apa pun.. terima kasih abg bomba... 
Walaupun tak berapa nak menjadi latihan kebakaran semalam tu.. 

Ishhhh.. mana tak nya.. kitaorang dah lepak lama kat situ.. 
Barulah Bomba datang Berlumba-lumba!

4 comments:

Drama Mama said...

aiseh...ramainya abg bomba! kaalu minah salleh ni sure suka...depa kan rasa abang bomba hot! hahahaha

http://twinkywinkystars.blogspot.com

..nOj.. said...

lawo uniform abang bomba kan. oren je. cuba kalo uniform diorg kaler itam. mesti tak nmpk ape dlm asap kan

::Mamalyna:: said...

so ko sempatler catit sape masih idup, sape yang terbakor yer..hehehe

tq echah, walaupun ko sibuk uruskan firedrill ni, masih ada masa jumpa laki aku ambik popia yer..hehehe

~aSHa~ said...

kalo PA pakai set baju derang ni pg keje..mesti lain dari yg lain kan..