Wednesday, October 13, 2010

Biarlah Orang Meluat... AKU tak Heran!

Sekian lama takde entry sangat blog ni kan... 

Jadinya bila buat entry memang ada kelam kabut sikit... 
haru biru... ntah mana dulu.. mana kemudian.. 
Sukati aku je letak... 

Kita mulakan dengan jalan jalan hari bekerja... 

Walaupun ada yang meluat dengan blog yang memaparkan gambar anak je sokmo.. 
tapi saya berbangga menayangkan gambar anak saya.. 
Lagipun bukan anak orang pun.. 
Anak saya... comel bukan?? hahahahahahaa... 
Muntah darah la orang yang meluat tu... 

Tengok gaya posing tu.. lentok sikit badan... 
Sengetkan sikit pinggul ke kiri... 
Bergaya kan?? :p
Gambar ni ANAK saya yang ambil... berbakat bukan... 
(padahal.. ati aku seriau betul masa ni.. takut datang mood baran dia.. ke bawah jugak kamera aku.. ).. :p






Tak payah la suh teka teka.. 
Kami ke I-city.. kejadah datang siang panas camni... 
takde yang lip lap.. takde yang meriah pun... 

Datang sbb ada interview.. sekian, terima kasih.. 

9 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

hehehehehehe

itu saje komen saye, jgn mare

heheheh

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

weii...time siang cantik gak icity ni...
bila ar anak bujang ko nak jumpa anak dara aku ni weii...
ke dia tak sudi...sob sob...

Echa said...

ieda.. aku tak marah.. aku suka ko komen camtu.. ikhlas nampaknya.. hahahahahahhaa

Echa said...

izan.. bilanya kita buat temujanji ni wei.. aku takde pun letak dalam jadual anak aku lagi.. hehehee

..nOj.. said...

bile la aku nk sampai ke tempat ini siang ataupun malam hari

Ena said...

hehehheheh..

kelakor pulak ayat yg last tu..

umilia said...

tul tu..ade aku kesah org nak ckp ape kan..aku suke cmtu..ok pe ko da gi gak icity tu..at least org tanye ko da gi icity..ko leh jwb da gi..bkn org tanye ko da gi icity mlm2..tul tak..hehehehe..tp ko mmg da gi pun mlm2 nye kan..so takde hal la..

Drama Mama said...

hahahaha...jalan2 tengah panas terik...comei ja si kenit dok posing!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

NenekPenne said...

budak2 memang comel kan...