Wednesday, October 20, 2010

Melaka Maju 2010

Hari ini 20.10.2010... 

Tepat pada jam 20:10....

Akan ada perasmian dan pengishtiharan MELAKA MAJU 2010.

Bertempat di Stadium Hang Jebat Melaka... 

Ada cabutan bertuah okkkkk... Hadiah gempak gile... 
* Sebuah rumah bernilai lebih RM100,000.00
* Sebuah kereta
* 3 buah motorsikal
* Hampir 5000 barang elektrik

Tapi rasanya takde la kot nak pegi bersesak kat sana.. mesti ramai gile tu... aku duduk rumah ajelah kot.. tengok tibi.. dan ucapkan tahniah dalam hati je.. siapa yang bertuah dapat rumah tu... ishhhh.. rezeki manusia kan.. tak tau la... 

Apa pun... moga Melaka terus maju.. Khamis cuti kan?? kan?? kan?? 

10 comments:

*Miss Geli^ said...

kamis cuti???cuti ape? cuti Malam Jemaat ke?

Echa said...

ms geli.. a'ah... cuti malam jemaat.. ko tak nak cuti?? hehehehehe

Ieda Al-Habsyi said...

tetiba je rasa nak pindah kat melaka skang jugak, hehehhe :)

..nOj.. said...

tahniah melaka. aku pun cam tetiba nk pg pelancaran tu. mane tau tuah aku bwk blk umah ke. aku tak kira, mmg aku nk bwk blk ke sini rumah tu. ko tunggu mlm kang, mesti dia ade umum esok cuti punye

.:fyzz:. said...

fuhh..hrp2 nojah dpt rumah tuh..

TAHNIAH MELAKA.MAJU 2010
kedah lak..kata Kedah MAju 2010..tp tampok pemerintahan di tukar..(paham2 je la..) jdi KEDAH SEJAHTERA skang nih..

Echa said...

ieda.. ko pindah sempat ke nak datang malam ni wei.> hehehehehhe...

Echa said...

noj.. ko nak bawak balik rumah??? nak bawak kren sekali ke?hehehehhe

Echa said...

fyzz.. wei.. doakan aku la dapat rumah tu.. ishhh.. nojah plak.. hahahahahhaa

umilia said...

best gak ek klu dpt umh tu..kat melaka pun takpela..dkt gak nak blk jb tu..hehehehe..

Nana said...

dasat gile cabutan bertuah dapat umah hhuhu bez