Friday, October 1, 2010

Jamuan Hari Raya Universiti Pulak

Semalam kan adalah hari mengisi perut secara percuma... 
Ada jamuan hari raya universiti plak... 

Dan setiap ptj ada menu memasing.. 
kami cam tahun lepas jugak... menu adalah roti canai... murtabak cuma tahun ni ada penambahan
roti boom... 
Sedappppppp gile.. hehehehe


Pemandangan dari opis... 
Jamuan tu dibuat di perkarangan Dewan Besar.. 
Ini Khemah kami... 
No.13
Ishhh.. bukan bilik no.13 yang seram tu ok.hahahaha
Pinkkkkk lagi... 
Dan... stiap ptj jugak ada tema pakaian sendiri... 
kitorang yang rasanya lebih pntingkan makan ni.. 
buat tema warna je... 
Merah.. Pink.. atau maroon.. 
Tapi rasanya cam warna pelangi dah.. memacam kaler pun ada... 
Perasmian oleh TYT..
Setiap gerai tu dia singgah.. 
Sakan betul memasing dapat bergambar ngan TYT.. :)
Termasuk aku.. tapi aku rasa aku paling sakan.. 
Sbb aku je yg pandang kamera yg betul..hahahaaha
Masa ni dah nak kemas kemas dah pun.. sibuk bergambar dulu... 
Dengan group si merah itam
Banyak betul kamera depan tu.. memasing tak tentu arah nak pandang mana.. hehehe
Banyak betul makanan.. tapi caye tak caye.. aku cuma makan murtabak 4 potong.. 
sate 5 cucuk... air 2 cawan.. itu je.. lain tu jamah kat tangan orang je.. hehehe... 

Antara menu yg aku ingat:
* Bihun Sup  *Laksa  *Western Food  *Aiskrim  *Nasi Dagang  *Nasi Lemak Berlauk
*Sate  *Coconut Shake  *Cendol  *Buah-buah  *Ayam Panggang  *Macam macam lagi.. tak ingat dah.. tapi meriah la... 

Comel masing masing kan? hehehehe

10 comments:

..nOj.. said...

kt atas skali tu roti canai ke wei? nmpk cam sedap sgt dah tu. rangup je

*Miss Geli^ said...

orang amik gambar pandang kamera..ko pandang mana chah?

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

seme gambar orang...
mana gambar ko sya???

Echa said...

noj... memang sedap wei... tak ragu ragu aku cakap sedap..hehehehe

Echa said...

nora.. aku pandang makanan.. takut bis.hahahahahahhaha... kamera banyak sangat depan mata.. tak tau mana satu nakpandang dah ni..

Echa said...

izan.. samada ko tak kenal aku.. atau pun ko tak tau yg mana satu aku... geram betul bila tak nampak gambar aku neh... :p

Ieda Al-Habsyi said...

hohoho! meriah bebeno, weh roti canai peberet ieda tuh! jeles! hahahaha! :)

Kyuubi_85 said...

meriahnya! :)

Un Phat Lee said...

tetiba gua rasa lapar pulak.

Farra Dhelina said...

meriahnya kak..merah gitewww