Monday, October 18, 2010

Cerita 10.10.10 yang dah lepas

Ni 10.10.10 punya citer.... baru nak letak sini... 

Sempena Besday kak long yang ke 33... ajak dia keluar.. 

Memang takde tempat lain dah.. aku pun rasa bosan dah pegi tempat ni banyak kali.. 
Mesti korang lagi bosan kan? hehehehhehe.. 

Takpe.. nanti minggu akan datang kita pegi tempat lain plak... :p

Singgah minum petang kat Restoran Murtabak Singapore dulu... 
Kemain meriah lagi makan... Murtabak paling besooo 3 pinggan.. 
Habis ok... hehehehe.. 
Gambar takde... orang dah biasa dah tengok murtabak kan... 
Lagipun memang orang ramai.. haru biru makan ngan anak anak... 
Jadinya kamera simpan tepi je... 

Lepas tu cam biasa.. bawak bebudak pegi main moto.. main kete la apa la.. 
Kat Tanjung... 

Aku posing dulu... tetiba ada orang amik gambo kawen kat sini kot... kete je aku nampak.. 





Sampai ke malam main moto kete kat sini... 
Kemain girang lagi memasing kan... :)

Sebelum balik.. sempat beli kek kat situ... 
Beli nasi lemak gelemer kat traffic light.. kat pej. pos tu... 
Sate pun ada jugak... 
Makan ramai ramai.. kemain sedap lagi rasanya... 


Ramai-ramai jugak berebut nak potong kek.. 
Walaupun dah lepas.. nak wish jugak.. 

*Epi Belated Besday... moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.. *
Umur 33 tahun dah ada anak 3.. jadinya aku yang umur 29 ni kena mengejar dengan laju... heheheeheh

3 comments:

*Miss Geli^ said...

happy besday long!!!

(bole aku panggil long jugak ke ni?)

deKat D hAti said...

mekasih yer nora.. eheheh

..nOj.. said...

kemain huru hara lagi nk memotong kek tu. sib baik la takde yg tersembam atas tu. hehehe

epi besday long jugak. moga panjang umur dan murah rezeki ye