Friday, October 29, 2010

Kursus dan Mengimbau Kenangan

Kursus di bawah ni semua boleh mengimbau kenangan masa kat Jengka dulu... :p

Kenangan dalam kelas intake Jun 99 dulu.. 

Kat bawah ni antara kursus yang akan diadakan untuk November.. 

ha... yg ini buat bebetul kat opis aku neh... kat bilik latihan sini... 
Meh la wei...
Yg ini masih kursus yg sama... tapi jauh sket... kat sabah tu... 

Tapi.. bukan itu yg aku eksited sangat... 
Tapiiiiii.. sbb penceramahnya.... 
Memang tersentuh tengok penceramah ni...


Korang kenal kan wei... dssjune seme... ishhhhhh... 
Kalau dia jadi buat kat sini.. memang aku nak pegi jumpa la wei.. 
Meke ni seme adalah tenaga pengajar yang sangat sangat berjasa pada kita kan... 

Walaupun trengkas tu seme jarang aku gunakan.. tapi cikgu cikgu ni memang aku tak lupa... 
Terima kasih cikgu... 
kalau sesiapa berminat... call je orang ni yeeee.. heheheehe

Dah macam buat ucapan hari guru kan lebih kurang.. hehehehe.. 
takpe.. nanti hari guru aku buat lagi.. :)

6 comments:

*Miss Geli^ said...

aku nak pegi..aku nak pegi...

jom wei?

Echa said...

pegi mana? kemain banyak lagi tempat tu..

Ieda Al-Habsyi said...

tahun 99 saya baru form 3 ;p


kakak echa! :)

muka muda comel taknampak macam kakak la kak echa ni :)

ciK mOt (",) said...

giler muda dak ieda ni...
arghhhh tak caya...
nampak aku lagi muda dari ieda...lalalala

..nOj.. said...

aku ingat cekgu2 tu. tapi trengkas tu aku langsung tak ingat hape dah. hehe

umilia said...

yg aku kenal pun siti n pn roaw..leh gitu..singkatan rohana awang..hahahaha..msti dorg tak ingt kat aku dah..