Monday, October 4, 2010

Musim Tidak Sihat

Aqeef demam haritu... demam yang sangat sangat panas.. 
Tetengah malam dia tetiba demam..
nak letak cool fever dia cam kena letrik... 
Ni terpaksa letak kain basah pelan pelan atas kepala dia bila dia dah lena tu.. 
Takut dia terjaga.. terpaksa letak.. sbb badan dia panas sangat...


39.4 suhu dia malam tu...
Tak boleh nak lelap rasanya mata... tapi terlelap jugak aku.. heheheheh.. 
Mengantuk sangat sangat... 

Sekarang dah ok dah.. alhamdulillah... 
Yang tinggal batuk-batuk je.. 
Dah seminggu lebis pun batuk... risau jugak ni kan... 
Dah check klinik... doktor kata paru paru dia ok.. itu yg dirisaukan tu... 

lagi risau.. sbb Aqeef memang ada asma... bila batuk sikit je... datang asma dia.. 
Cepatlah sembuh tu ye... cepat sikit baik batuk... baik selsema tu semua... 
Macam macam skang ni kan... 
Moga dijauhkan laa...

14 comments:

Ena said...

aqeef sama mcm anis kan!.. bila batuk & selesema je asma nya akan menyerang.. camtu juga la skrg.. gara2 p beraya & dier sibuk minum air sejuk tanpa sempat ena nak halang.. huhu..

Moga aqeef cepat sembuh

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

fuhhh tinggi tu...
sangat riso bila anak2 demam, sakit cam gini...

Ieda Al-Habsyi said...

ciannyer..sama ngan amanda, demam hari sabtu ahad. semoga aqeef cepat sembuh :)

.:fyzz:. said...

mmg musim la echa..sufiya pun..jap baik jap ..demam balik..hari nih pun tak pi sekul..demam malam tadi..hrp2 aqeef cepat la sembuh..tinggi nya..suhu badn aqeef..

..nOj.. said...

tak sabo nk tunggu ujan benti. nk ambik daryn. td anto pg skul, suara dia lain. tp tak demam. batuk n selsema je. sian la budak2 ni

umilia said...

tula..ank2 aku pun br baik dmm..batuk n selsema ade lg..bile batuk tu smpai mnth2 tu yg tak sdp tu..dahla mkn coet je..kuar plak blk..sian tul kat dorg..cpt smbuh ye aqeef..

Echa said...

ena.. thanks.. lepas raya je.. mesti ada la yg tak sihat.. lagipun sekarang ni cuaca pun tak tentu sangat kan... harapnya anak anak ena pun cepat sembuh la ye..

Echa said...

izan... anak tak sehat... mak pak seme pun sama 'sakit'..

Echa said...

ieda... musim la kot skang ni.. kat klinik pun ramai budak budak je yg tak sehat...

Echa said...

pijot.. memang tinggi.. aku pun terkejut.. risau jugak.. sekarang memang asik tak sehat je ni...

Echa said...

noj.. batuk selsema tu kira pakej la kan... adoilah.. macam macam la skang ni..

Echa said...

lia.. memang takde makan sangat la skang ni.. susu je pun.. muntah je...

~aSHa~ said...

TINGGI NYE....kalo pg emergency ni..dah kena masuk wad

Farra Dhelina said...

smga lekas sembuh