Wednesday, October 27, 2010

Wahhhhh

Hari ni saya sangat awal okkkkk... 

Bertugas konvo aritu pun tak camni awal... 

Jadinya... bila benda pertama yang jarang jarang berlaku... 

Harus kita kena ingat kan?? hehehehehe

Sebelum 7.30pg saya dah tiba.... dan mungkin setiap hari akan camni la waktu keje saya bermula... 

eh.. bermula kul 8.00pg kan waktu keje.. ha.. kena ikut waktu keje yang ditetapkan opis la... 

Setengah jam untuk 'warming up'.. :p

Mungkin sebab hujan turun lebat sangat malam tadi... setelah agak lama tak hujan kan... 

Mungkin saya dapat semangat baru la nak datang awal.. :p


*eiii.. pelis la.. aku datang awal salah.. datang lambat lagi la aku rasa bersalah.. 
budak opis ai ni memang tak boleh tengok ada yg pelik skettt. dia jadi jakun.. 
ni blom lagi ai datang keje dengan kebaya ketat.. tungggu ajelah.. boleh sawan dia kot!

11 comments:

..nOj.. said...

hehehe aku pun awal gak hari ni wei. mmg hari ni telah ditakdirkan utk org seme awal kot

ciK mOt (",) said...

hahaha, macam2 hal...

~aSHa~ said...

ehehhee cuba ko pakai jubah...dia jadi jakun jugak tak?

*Miss Geli^ said...

cuba ko datang keja pakai pario plak....

mau pitam derang

Echa said...

noj.. nampaknya tarikh 27/10/2010 ni adalah tarikh bermakna buat kita wei.. hehehehehee

Echa said...

cik mot.. memang.. budak sini memang memacam hal wei...

Echa said...

asha.. jubah tu salu aku pakai kalau hari jemaat. hehehehhhee...

Echa said...

ms geli.. pario ok lagi.. cuba aku datang kai baju mengandung.. ko rasa dia pengsan tak?? hehehehee

umilia said...

hahahaha..mcm2 peel org skang ni..

Echa said...

liaaaa... sori semalam tak pat jumpa ko wei.. aku masuk amik minit dari kul 9pagi.. sampai kul 12.30 wei.. naik pitam aku kat dalam tu...

umilia said...

takpe2..aku pun asik ulang alik ke masjid je..tak sedo pun ms belalu..jap yg abg berak..jap adik lak..jap abg nak kncg..jap mak nye lak..hahahaha..hbs ms jln2 situ je..